Marketing at-retail POPAI forum

Jak lépe komunikovat v místě prodeje?

  • Středoevropská kancelář POPAI pořádá konferenci, jejíž program se zaměří na současné výzvy oboru in-store komunikace u nás a v zahraničí.

  • Konference se koná 26.11. 2009 v Clarion Congress Hotel Prague, Freyova 33, Praha 9.

  • „Vytvoření pouta se zákazníkem v místě prodeje je v současnosti ještě důležitější než kdy jindy.“

  • Moderátor konference: Václav Sochor, šéfredaktor časopisu Strategie

Program konference  

12.00- 13.00Registrace účastníků a občerstvení
13.00 - 13.40Nákupní chování a rozhodování současných spotřebitelů
analýza nákupní chování v hypermarketech a supermarketech (primárně FMCG): typy nákupů z hlediska plánování (plánované/obecně plánované/impulsní) a míra plánování v jednotlivých kategoriích, současná role značek v hypermarketu, značkové nákupy a míra loajality ke značkám komunikace se zákazníkem v místě prodeje
Jana Lelovičová, Strategic Planner, OgilvyAction Czech Republic
13.40 - 14.25Evropské trendy v POP
inovace a partnerství v rámci prezentace nových výrobků v místě prodeje, od briefu až po realizaci v prodejních místech, úspěšné případové studie z evropského trhu
Angelo De Matteo, European Business Director, MAJRANI EUROPE
Emmanuelle Delgehier, European Visibility manager Wilkinson
14.25 - 14.50Přestávka na kávu
14.50 - 15.30Impuls jako neplánovaný nákup, kategorie a komunikační kanál
kontext impulsního nakupování, co je impuls, jeho funkce a druhy, trendy v nákupním chování a zvyklostech, moment pravdy a autopilotní jednání, data o impulsu
Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o.
15.30 - 16.10Pohled zadavatele reklamy
implusivní komunikace, potenciál trade marketingového mixu v prodejních kanálech
Jan Hrdlička, Channel Manager, Imperial Tobacco CR,s.r.o.
16.10 - 16.25Přestávka – občerstvení
16.25 - 17.30

Nástup nových technologií v in-store

In store - prostor pro inovace v komunikaci
digitální média - blíž k zákazníkovi, prostor pro kreativní myšlenky a odlišení se
Michal Augusta, garant sekce POPAI CE pro digitální a multimediální komunikaci, ředitel společnosti CZ-VISUAL IMPACT a.s.

Interaktivita v digitálních médiích
interaktivita v digitální komunikaci jako nástroj k přiblížení se zákazníkovi a pochopení jeho potřeb
Jan Hanák, Audioreflektory.cz

Kursové sázky - proklatě horké zboží!
specifika komunikace se zákazníkem v prostředí kursových sázek, moderní informační servis nadnárodní společnosti v odvětví, ve kterém má dostupnost aktuálních, přesných a obsáhlých informací výrazný podíl na spokojeném klientovi.
Lenka Kahalová, marketingová ředitelka, Fortuna sázková kancelář a.s.

17.30 - 18.00Diskuze