Digitální technologie v době pandemie a co nás čeká po pandemii
Termín: 18. 3. 2021 od 15.00 do 16.30 hod
POPAI CE pořádá další z virtuálních seminářů tentokrát pod garancí sekce Digitální komunikace.
O čem seminář bude?
Program semináře se bude věnovat trendům využití digitálních technologií v retailu v době lockdownu i v době otevřených obchodů.
Doba covidová přinesla do světa retailu rychlou a masivní digitalizaci. Jak bude možné využít nově vzniklé technologie i v budoucnu?
Seminář představí ukázky inovativních digitálních nástrojů a projektů z našeho trhu, které fungují jako efektivní digitální pomocník při nákupu a komunikaci se zákazníky:
Přinese i aktuální zkušenosti a inspirace v oblasti digitální komunikace ze zahraničí.
Účastníci se mohou těšit na atraktivní formu prezentací a virtuálního zážitku: reportáže, rozhovory, záběry z reálného prostředí, kde digitální realizace fungují.
Moderuje:
David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Prezentují:
Steve Lister, Head of Sustainability, POPAI UK & IRELAND
Martin Rákos, CRM manager, ROSSMANN spol. s r.o.
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN
Eva Ďurčanová, Head of Retail Sales, Vodafone Czech Republic
Ondra Varchola, Retail Transformation Lead, Vodafone Czech Republic
Pavel Dvořáček, Generální ředitel a předseda představenstva RUDOLF JELÍNEK a.s.
Martin Zikmunda, obchodní konzultant AV MEDIA SYSTEMS, a.s
Změna programu vyhrazena
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.
Podmínky účasti na semináři
Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + 21 % DPH.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS