Knihovna POPAI

Sustainability at retail

Téma ochrany životního prostředí je pro spotřebitele i firmy stále důležitější. Přínášíme inspiraci a reálné příklady toho, jak na udržitelnost v prostředí in-store marketingu.

Průvodce oborem marketing at retail

Asociace POPAI CE vydala  novou prezentační publikaci Průvodce oborem marketing at retail 2021.

Užitečné informace v době COVID-19

Články a odkazy z prostředí retailu v době koronaviru

Mapa marketingových komunikací

Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vydala ve spolupráci s dalšími oborovými asociacemi aktualizovanou verzi komplexní mapy marketingových komunikací, která zahrnuje detailní dělení podlinkových aktivit.

Sjednocená typologie POP médií v maloobchodě

Cílem tohoto projektu POPAI CE  bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.

Světelná reklama - Jednotné značení světelných reklam

Světelná reklama a další světelné komunikační nástroje jsou významnou součástí oboru  marketingu at retail, a proto projekty v oblasti světelné komunikace patří k aktuálnímu programu asociace POPAI. 

Kniha POP

Nová odborná publikace POPAI CE nabízí komplexní pohled na obor in-store komunikace v praxi.

Materiály pro členy POPAI CE

Soubory odborných materiálů jsou exkluzivně určeny pro členy POPAI CE v rámci  členských výhod.

Vstup do této sekce je podmíněn zadáním přístupových údajů. Pokud jste přístupové údaje již obdrželi, zadejte je do přihlašovacích polí vpravo od tohoto textu.

OBSAH SEKCE PRŮBĚŽNĚ DOPLŇUJEME

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS