Téma ochrany životního prostředí je pro spotřebitele i firmy stále důležitější. Přínášíme inspiraci a reálné příklady toho, jak na udržitelnost v prostředí in-store marketingu.
Asociace POPAI CE vydala novou prezentační publikaci Průvodce oborem marketing at retail 2021.
Články a odkazy z prostředí retailu v době koronaviru
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE vydala ve spolupráci s dalšími oborovými asociacemi aktualizovanou verzi komplexní mapy marketingových komunikací, která zahrnuje detailní dělení podlinkových aktivit.
Cílem tohoto projektu POPAI CE bylo vytvořit standardizovaný materiál sjednocující základní typy POP prostředků umisťovaných v maloobchodním prostředí. Do materiálu jsou rovněž zařazena digitální a interaktivní média i nástroje multisenzorické komunikace v souladu s vývojem oboru marketing at retail a s využíváním nových nástrojů komunikace v in-store.
Světelná reklama a další světelné komunikační nástroje jsou významnou součástí oboru marketingu at retail, a proto projekty v oblasti světelné komunikace patří k aktuálnímu programu asociace POPAI.
Nová odborná publikace POPAI CE nabízí komplexní pohled na obor in-store komunikace v praxi.
Soubory odborných materiálů jsou exkluzivně určeny pro členy POPAI CE v rámci členských výhod.
Vstup do této sekce je podmíněn zadáním přístupových údajů. Pokud jste přístupové údaje již obdrželi, zadejte je do přihlašovacích polí vpravo od tohoto textu.
OBSAH SEKCE PRŮBĚŽNĚ DOPLŇUJEME
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS