15.4.2021

Jak retail může pomoci (nejen) dodavatelům POP  

Termín: 15. 4. 2021 od 13.00 do 14.30 hod

Virtuální seminář POPAI

 

  •  Jaký je pohled zástupců retailu k potřebám trhu ve smyslu umístění POP prvků a digitálních prvků v retailu?
  • Jak se mění vybavení in-store interiéru v době pandemie?
  • Jak jsou v důsledku pandemie využívány in-store komunikační prvky v retailu?
  • Jak vnímají zadavatelé současné retailové prostředí?
  • Pomáhá online podpora udržet si zákazníka a podpořit tím nakup v retailu?

 

Seminář je pořádán pro podporu POP dodavatelů, výrobců i agentur v oblasti in-store projektů a proběhne pod garancí sekce dodavatelů POP.

 

Moderuje:

Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel  Authentica s.r.o.

V rámci programu semináře se můžete těšit na  

  • reportáže z prostředí prodejen společností Globus a Teta drogerie,
  • informace o  nejnovějším vývoji v oblasti komunikace v retailu od společností KNOWINSTORE a Authentica,
  • pohled na současné změny v retailovém prostoru představí přední zadavatelé: Nestlé, Philips, Henkel, Budějovický Budvar, Jacobs Douwe Egberts…

 

Změna programu vyhrazena

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:

  • 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + 21 % DPH.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS