20.5.2021

Jaký je nejnovější vývoj 3D reklamy?  

Termín: 20. 5. 2021 od 13.00 do 14.30 hod

Virtuální seminář POPAI

 

 

  • Jak se změnily preference klientů v oblasti dárkových předmětů v době covidové?
  • Reportáže o inovativní projektech a nových kategoriích dárků jako příklady aktuálních trendů.
  • Pohled významného zadavatele na současný trh 3D reklamy.
  • Dárky se nakupují jinak - detailní výsledky nového výzkumu, který zkoumal, jak se v době pandemie změnil přístup firem k nákupu dárkových předmětů.

 

Partnerem virtuálního semináře je společnost THIMM Obaly, k.s          

 

Seminář je pořádán pod garancí sekce Reklamní předměty.

 

Moderuje: Josef Kroulík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE

V rámci programu semináře navštívíme realizační týmy i zadavatele projektů a nabídneme  prezentace v atraktivní reportážní formě od společností:

  • MALFINI (včetně vystoupení zástupce organizace DEBRA a návštěvy ateliéru Liběny Rochové),
  • THIMM Obaly (spolu s klientem - společností VAFO Praha),
  • Generali – Česká pojišťovna,
  • InsightLab.

 

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.

 

Změna programu vyhrazena

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:

  • 3 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + 21 % DPH.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS