Novinka člena POPAI CE
LED shelftalkers jsou jedinečný marketingový nástroj na police backwalls pro upoutání pozornosti zákazníka a zvýšení prodeje. Jde o 23¨ LCD panel, který je upevněn na polici s produkty a umožňuje prezentovat informace o produktu. LED shelftalkery pomáhají efektivně komunikovat – umožňují jiný způsob, jak oslovit zákazníky.
Na prodejně Notino v Brně Česká jsme ve spolupráci s L'Oréal instalovali 25 LED shelftalkerů pro značky Giorgio Armani, Yves Saint Laurent a Lancôme. Připravili jsme softwarové řešení, kdy na všech policích můžeme přehrávat jednotný obsah ve stejnou chvíli a tím docílit impaktu na zákazníky - toto umožňuje softwarové řešení sync play, které umí synchronizovat obsah.
LED shelftalkery mají mnoho benefitů. Umí především zviditelnit značku a produkty v rámci policového nábytku, a tím se odlišit od konkurence. Jsou ideálním nosičem marketingové komunikace, kdy lze komunikovat název, animaci nebo promoakci přímo pod daným produktem a zvýšit tak impulzivní prodej. V neposlední řadě je výhodou ekologie a úspora nákladů, kdy je obsah změněn na dálku, a naplánován dle požadavků klienta bez dalších nákladů na tisky, dopravu.
LED shelftalkery lze použít i v rámci interaktivní komunikace a posunout tak zákaznický zážitek na novou úroveň. Pomocí pohybového senzoru můžeme měnit interaktivně komunikovat, kdy o přistoupení zákazníka blíže k produktu se změní obsah.
Zadavatelem a designérem prostoru byl lokální tým společnosti L‘Oréal. O dodávku hardwaru vč. instalace se postarala agentura DEX, která zastřešuje i vzdálenou správu všech LED shelftalkerů.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS