Nielsen a digitální komunikace: nový cloudový nástroj na tvorbu palnogramů a digitální komunikaci se zaměstnanci in-store

Vloženo: 25.1.2019

Novinka člena POPAI CE

Společnost Nielsen uvedla na český a slovenský trh nový cloudový nástroj na tvorbu planogramů a digitální komunikaci se zaměstnanci in-store.

Nástroj Mobile shelf planner mění způsob spolupráce mezi centrálou a zaměstnanci. Dosud trval proces category managementu od jeho začátku po implementaci měsíce. Díky Mobile shelf planner se čas na jeho realizaci výrazně zkracuje, zpřesňuje a přináší snížení nákladů.

Jak to funguje? Tím, že je to cloudový nástroj, potřebuje pouze jakékoliv zařízení na spuštění webového prohlížeče - počítač, smartphone či tablet. Centrála připraví planogramy, optimalizuje je na základě zásobování, prodejů a vizuálních aspektů. Planogramy následně publikuje a zaměstnanci na pobočkách i v terénu je mohou implementovat prakticky okamžitě, popřípadě mohou navrhnout úpravy. Komunikace probíhá digitálně v reálném čase a proces je pod kontrolou.

Díky stabilnímu zázemí a bohatým zkušenostem společnosti Nielsen v category managementu je Mobile shelf planner robustním nástrojem pro tvorbu planogramů. Nenáročná implementace navíc výrazně snižuje náklady na jeho pořízení.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS