Novinka člena POPAI CE
Velmi oblíbeným marketingovým nástrojem k zaujetí kolemjdoucích a nalákání do prodejny jsou oboustranné monitory do výlohy.
Oboustranný monitor je určen především do výlohy. Obrazovku o velikosti 55″ lze nastavit v závislosti na umístění, míře přímého slunečního svitu nebo typu zasklení výlohy. Na rozdíl od běžné obrazovky nemá ze zadní strany svazky kabelů, přehrávače nebo černá nevzhledná záda, ale druhou Full HD LCD obrazovku. Díky tomu upoutá pozornost také z interiéru a navíc skvěle vypadá.
A jaké jsou jeho hlavní výhody?
Při instalaci oboustranného monitoru je důležitým faktorem nastavení svítivosti, kdy směrem ven se používá vysoká svítivou a směrem do prodejny snížená, vhodná do indooru. Při instalaci monitoru do výlohy je vždy potřeba vybrat správný stojan, který respektuje design interiéru, a zajistí potřebné technické požadavky (odvětrávání monitoru, průchod všech kabelů aj.). Ideálním řešením je tak výroba stojanu na míru.
NAŠE REALIZACE
TOP4running
Pro prodejnu Top4running v Praze jsme ve spolupráci s Adidas navrhli a dodali kromě videowall (4 displeje Samsung o velikosti 4x55”) do výlohy oboustranný monitor Samsung o velikosti 55“.
FOOTSHOP
Pro flagship store FOOTSHOP v Praze Na Příkopě jsme do hlavní výlohy navrhli a dodali oboustranný monitor Samsung o velikosti 55”.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS