Úspěšný profil na sociální síti potřebuje péči

Vloženo: 17.10.2022

Novinka člena POPAI CE

POS Media pomáhá svým klientům uvědomit si, že online je místem, kam by se žádná značka neměla bát vkročit.

 

Shopper marketingová a mediální agentura POS Media již před nějakou dobou vdechla život novému oddělení zaměřenému čistě na online. A že to bylo správné rozhodnutí se ukázalo vzápětí, kdy se této divizi podařilo pro spolupráci nadchnout světového experta v oblasti úklidu a dezinfekcí, značku Sanytol.

Hlavním bodem nové spolupráce bylo převzít správu facebookového účtu brandu a založit jeho nový profil na Instagramu. Aby se bylo od čeho odrazit, bylo třeba nejprve pečlivě zmapovat konkurenci a zanalyzovat dosavadní výkon účtu na Facebooku s dobrou fanouškovskou základnou čítající 15.000 uživatelů. Takový research byl zásadní pro tvorbu úspěšné obsahové strategie a stanovení KPIs pro nadcházející rok. Přání klienta znělo jasně, a to seznámit publikum skrze sociální sítě s širokým produktovým portfoliem značky, budovat brand awarness a vytvořit přímý komunikační kanál mezi značkou a spotřebitelem, který bude nenucený, ale funkční.

Kampaně, které mají skvěle fungovat v rychlém světě onlinu, si žádají svá pevná pravidla. Jedním z nich, dobře známým pro všechny marketéry, je řídit se při publikování příspěvků dle schváleného měsíčního plánu a postovat v časech, kdy jsou fanoušci nejaktivnější. Se zřetelem na to pečuje online tým o stávající komunitu a stejně intenzivně pracuje na získávání nových sledujících. I proto pravidelně pořádá spotřebitelské soutěže. Sehrané kreativní oddělení vedené Art Directorem Jurajem Molnárem vytvořilo pro značku unikátní grafické zpracování, jehož nedílnou součástí jsou i MEME a autorská vektorová grafika. To je ten správně vyvážený mix, který dokáže z obyčejné správy sociálních sítí udělat téměř užité umění.

 

Bez publika to nejde

Řady fanoušků nově založeného instagramového profilu se díky promyšlenému vedení začaly rychle rozrůstat. Během prvních 7 měsíců má Sanytol instagram přes 1.200 sledujících, což je při nově založeném účtu a ve srovnání s konkurenčními značkami a stanovenými KPIs nad očekávání dobrý výsledek. Velký boom zaznamenal díky spolupráci s vybranými influencerkami a současně brand ambasadorkami. Ty vytvořily série zábavných a trendy příspěvků a stories, často s přesahem, obsahující užitečnou informaci nebo osvětu pro sledující. Takové příspěvky se pak přirozeně staly zdrojem inspirace pro tvorbu dalšího obsahu.

 

Sociální sítě s lidskou tváří

Za každým projektem najdete konkrétní tvář, a v online oddělení POS Media je to sympatická a usměvavá projektová manažerka Eva Ebermannová. Té se trvale daří naplňovat KPIs stanovené s klientem Sanytol v počátku spolupráce. Například roční dosah Facebooku byl již na konci srpna o 72 % vyšší než v loňském roce, kdy se agentura o sítě značky ještě nestarala. Celkově Sanytol ve spojení s POS Media oslovil během půl roku přes 1,5 milionu uživatelů sociálních sítích. A za tímto úspěchem stojí nadšený tým skládající se z copywritera, grafického designéra, datového analytika a projekt manažera, který má na starosti péči o klienta a veškerou komunikaci.

Hledáte i vy způsob, jak svoji značku či firmu zviditelnit na sociálních sítích a přiblížit se tak ke svojí vyvolené cílové skupině? V POS Media na vás čeká sehrané oddělení, které předčí vaše představy a dokáže naplnit vámi zvolené cíle. Vytvoříme pro vás strategický obsahový plán, kreativní řešení, přesnou data analýzu včetně na míru uzpůsobených reklam a následného měsíčního vyhodnocení.

Líbí se vám způsob, jakým POS Media tvoří sociální sítě? Chtěli byste i pro vaši značku vytvořit příběh, který vám přivede nové zákazníky? Neváhejte se nám ozvat na email info@posmedia.cz

 


 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS