Jak vyhodnocovat retail v nové době
Termín: 19. 4. 2018 od 13:00 do 16:00 hod
Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře Jak vyhodnocovat retail v nové době.
Seminář se bude věnovat novému pohledu, novým nástrojům a technologiím, které pomáhají vyhodnocovat efektivitu a úspěšnost retailu. V době, kdy dochází k významným změnám v této oblasti.
Komunikujeme, aktivujeme, nabízíme. V promoci, v dekompresní zóně, u pokladen. Podle cílové skupiny, aktuálního výzkumu, podle sebe. Jí, jemu, všem. A vyhodnocujeme dostatečně? Nebo jinak: máme dostatek relevantních nástrojů na vyhodnocení? A chceme to vůbec?
Program semináře představí konkrétní příklady nejnovějších systémů a způsobů vyhodnocení retailu v praxi našeho trhu, které:
Zaměříme se na otázky:
Seminář proběhne pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE.
Moderuje:
Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN
V programu semináře vystoupí:
Michal Harkabuzík, Media Proposition & Insight Manager, dunnhumby
Marek Jandejsek, Project Manager KNOWDATA, KNOWINSTORE s.r.o.
Igor Pavelek, VP Strategic Alliances, Pygmalios
Martin Rys, Competency Leader, ADASTRA, s.r.o.
Změna programu vyhrazena.
Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek: 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN CZ6855000000003933950001
Seminář Jak vyhodnocovat retail v nové době (131,92 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS