21.2.2019

BEST OF IN-STORE 2019

Termín:  21. 2. 2019 od 12:30 do 16:00 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

POPAI CE pořádá další ročník semináře, který představí nové projekty pro komunikaci v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store.

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře

Program navazuje na předchozí ročníky akce a nabízí mimořádnou příležitost seznámit se s nejúspěšnějšími in-store realizacemi, které byly oceněny na právě uplynulém ročníku POPAI AWARDS.

Nenechte si ujít nové případové studie efektivních řešení pro místo prodeje.

Tvůrci řešení se exkluzivně podělí s účastníky semináře o své zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli. Praktické příklady koncepcí a kampaní odhalí inovativní formy komunikace se zákazníky v různých segmentech trhu a ukážou aktuální směry vývoje in-store komunikace.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.

 

Program semináře

12,30 - 13,00 Registrace účastníků semináře, občerstvení

13,00 - 14,30 První část semináře

14,30 - 15,00  Pauza na kávu a občerstvení

15,00 - 16,00 Druhá část semináře

 

Moderuje: Josef Kroulík, OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.

 

Paletový ostrov Captain Morgan

Sil­né, tradiční komunikační prvky značky, originalita i jemnost charakterizují úspěšné paletové vystavení, které oslovuje široké spektrum zá­kazníků.

Přednášejí:

Marek Končitík,Sales Director, DAGO s.r.o.

Zdeněk Bláha, Brand Manager Captain Morgan, STOCK Plzeň - Božkov s.r.o.

 

pure tech i

Chytrý regálový display slouží nejen k prezentaci značky a produktů, ale také měří množství zákazníků i dobu jejich setrvání před regálem.

Přednáší: Tomáš Trávníček, Vedoucí prodeje Retail Systems, WANZL spol. s.r.o.

 

Plzeňka

Nový koncept restaurací značky Pilsner Urquell podporuje identitu značky a zvyšuje úroveň zážitku spotřebitele.

Přednáší: Jakub Zaoral, Channel Development Supervisor, Plzeňský Prazdroj a.s.

Netradiční paletové vystavení Persil

Originální in-store řešení ihned zákazníka upoutá a vytrhne ho z jeho nákupního stereotypu.

Přednáší: Michaela Formánková, Account Manager, atta creative, s.r.o.

 

Futuristický pop-up Vodafone

Prezentační stánek není jen kostka se střechou a vitríny s produkty. WELLEN využil příležitost a pop-up Vodafone změnil na silný komunikační kanál značky. Představil tak nejen platformu pro mladé #jetovtobě, ale také podpořil image značky Vodafone. Kolik brandu se dá chytře a interaktivně dostat na 5x5m?“

Přednášejí:

Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s. Michal Přeček, Creative Group Head, WELLEN a.s.

 

SMART DISPENSER

Inovativní zásobník výrazně podporuje impulzivní nákupy v maloobchodních prodejnách.

Přednáší: Libor Jordán, Managing Director DEKOR, spol. s r.o.

 

Monument katedrály Sv. Víta Ferrero Rocher

Nepřehlédnutelná in-store realizace v podobě zlaté siluety naší nejvýznamnější památky nabídla ve vánočním čase skvělý zákaznický zážitek.

Přednáší: Samuel Ter-Akopow, Key Account Manager, INNATE s.r.o.


Změna programu vyhrazena.

  

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 


Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí
3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.


Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS