Podpora prodeje produktů, služeb a značky pomocí 3D reklamy v reálném prostředí
Termín: 22. 5. 2019 od 12:00 do 16:00 hod
Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
POPAI CE pořádá další ročník semináře, který přináší nové informace o efektivním využití předmětů 3D reklamy v kampaních a projektech marketingové komunikace.
Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře
Jak vybrat ten správný reklamní předmět, který je klíčový pro komunikaci značky či produktu a pro vytvoření dlouhodobého vztahu se značkou?
Konkrétní příklady a případové studie se zaměří na úspěšné využití dárkových a reklamních předmětů v rámci podpory produktů a značky.
Výsledky mezinárodního průzkumu o zásadních trendech oboru 3D reklamy.
Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE
Přednášky a přednášející
Unikátní zjištění průzkumu, který byl realizován v USA, naznačují trendy vývoje oboru 3D reklamy. Jaká je efektivita prostředků vynaložených na reklamní a dárkové předměty? Jak významné je využití 3D reklamy pro podporu značky a produktů?... a mnoho dalších nových poznatků o trhu 3D reklamy.
Přednášejí:
Tomáš Kaderka, Generální ředitel, iMi Partner, a.s.
Radek Fiala, Obchodní ředitel, iMi Partner, a.s.
Jak vybrat správný reklamní předmět pro komunikaci značky/služby nebo produktu. Jak vyrobit, uskladnit a distribuovat předměty 3D reklamy podle potřeby klienta.
Přednáší: Marek Dmytryszyn, Key Account Specialist, REDA a.s.
Příklad inovativního řešení ve společnosti Siemens.
Přednášejí:
Ondřej Hruška, Jednatel, BRAND CONCEPT s.r.o.
Případová studie: předměty 3D reklamy v rámci úspěšné komunikační kampaně s novým kreativním konceptem.
Přednáší: Lucie Vacková, Marketingový specialista, Česká pojišťovna
Případová studie
Přednáší: Martina Staňková, produkty a marketing, Stavební spořitelna České spořitelny a.s.
Případová studie: originální sada dárkových předmětů vycházející z motivu tradičního litomyšlského kroje se stala hitem mezi zákazníky a dlouhodobě úspěšným nástrojem pro podporu značky.
Přednáší: Leoš Tupec, CEO, H.R.G. spol. s r.o.
Změna programu vyhrazena.
Seminář proběhne pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti na semináři
Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000 Kč + DPH, tj. celkem 2.420 Kč.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN CZ6855000000003933950001
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS