22.5.2019

Podpora prodeje produktů, služeb a značky pomocí 3D reklamy v reálném prostředí

Termín:  22. 5. 2019 od 12:00 do 16:00 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

POPAI CE pořádá další ročník semináře, který přináší nové informace o efektivním využití předmětů 3D reklamy v kampaních a projektech marketingové komunikace.

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře

Jak vybrat ten správný reklamní předmět, který je klíčový pro komunikaci značky či produktu a pro vytvoření dlouhodobého vztahu se značkou?

Konkrétní příklady a případové studie se zaměří na úspěšné využití dárkových a reklamních předmětů v rámci podpory produktů a značky.

Výsledky mezinárodního průzkumu o zásadních trendech oboru 3D reklamy.

Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE

 

Přednášky a přednášející

  • Výsledky mezinárodního průzkumu trhu 3D reklamy

Unikátní zjištění průzkumu, který byl realizován v USA, naznačují trendy vývoje oboru 3D reklamy. Jaká je efektivita prostředků vynaložených na reklamní a dárkové předměty? Jak významné je využití 3D reklamy pro podporu značky a produktů?... a mnoho dalších nových poznatků o trhu 3D reklamy. 

Přednášejí: 

Tomáš Kaderka, Generální ředitel, iMi Partner, a.s.

Radek Fiala, Obchodní ředitel, iMi Partner, a.s.

  • Efektivní zapojení 3D předmětů do komunikační kampaně

Jak vybrat správný reklamní předmět pro komunikaci značky/služby nebo produktu. Jak vyrobit, uskladnit a distribuovat předměty 3D reklamy podle potřeby klienta.

Přednáší: Marek Dmytryszyn, Key Account Specialist, REDA a.s.

  • Podpora značky formou komplexního řešení návrhů, nákupu, realizace a distribuce reklamních předmětů

Příklad inovativního řešení ve společnosti Siemens.

Přednášejí:

Ondřej Hruška, Jednatel, BRAND CONCEPT s.r.o.

  • Vyzrajte na Záškodníky

Případová studie: předměty 3D reklamy v rámci úspěšné komunikační kampaně s novým kreativním konceptem.

Přednáší: Lucie Vacková, Marketingový specialista, Česká pojišťovna

  • Dárky a Buřinka, ťuknete si na ni, splní se vám přání...

Případová studie

Přednáší: Martina Staňková, produkty a marketing, Stavební spořitelna České spořitelny a.s.

  • Lítomikroje

Případová studie: originální sada dárkových předmětů vycházející z motivu tradičního litomyšlského kroje se stala hitem mezi zákazníky a dlouhodobě úspěšným nástrojem pro podporu značky.

Přednáší: Leoš Tupec, CEO, H.R.G. spol. s r.o.

 

Změna programu vyhrazena.

Seminář proběhne pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.


Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 


Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 2.000 Kč + DPH, tj. celkem 2.420 Kč.


Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS