13.6.2019

Retail Trouble shaker

Slabina českých prodejen: orientace a navigace


Termín:  
13. 6. 2019 od 12:00 do 16:00 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

Účastníci semináře si zde mohou stáhnout prezentace ze semináře

POPAI CE pořádá nový formát odborného semináře o aktuálních tématech, která řeší maloobchodníci, značkoví výrobci a další subjekty zaměřené na shopper marketing a in-store komunikaci. Program zahrnuje prezentace odborníků z tuzemska i ze zahraničí následované aktivním brainstormingem v rámci diskuzního panelu. Jako Keynote speaker vystoupí Hervé Turpault, Managing Director Europe z globální shopper insight agentury PRS In Vivo.

Tématické okruhy semináře

  • Proč český retail trpí nedostatky v orientaci na prodejních plochách i přes dobrou úroveň českého category managementu?
  • Proč je u nás navigace podceňována, i když je podle výzkumů a názorů odborníků výhodné ji implementovat a i když navazuje na klíčové trendy nákupního chování a jednoznačnou poptávku nakupujících zákazníků?
  • Jsou nástroje orientace po prodejních plochách výhodné? Kde ano, kde ne a proč? Jaká jsou specifika různých retailových formátů?
  • Jakou v tom v rámci store layoutu a category managementu hrají roli retailer a jeho dodavatelé, jejich znalosti a finanční aspekty?


Program akce

Moderuje: Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, Managing Partner, Dago s.r.o.


11:30 – 12:00 
Registrace účastníků akce, občerstvení


12:00 – 14:15  První část programu : Prezentace a přednášející          

  • Úvodní slovo a vstup do tématu

Přednáší: Daniel Jesenský, prezident POPAI CE, Managing Partner, Dago s.r.o.  

  • Navigace a orientace v in-store z pohledu top experta ze zahraničí: postoje, zkušenosti, znalosti a příklady

Přednáší: Hervé Turpault, PRS In Vivo U.S., Managing director Europe

(Prezentace proběhne v angličtině)

  • Data, koncepty a trendy in-store navigace od výzkumné agentury a shopper-insight specialisty

Přednáší: Zdeněk Skála, Client Service Director Retail & FMCG, GfK CZ

  • Orientace a navigace očima značkového výrobce

Přednáší: Zdeněk Řiháček, Country Manager Czech Republic&Slovakia, Procter&Gamble s r.o.

  • Implementace navigace a orientace na prodejní ploše očima maloobchodní značky

Přednáší: Ondřej Veselý, Trade Marketing Manager - IN STORE, MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o


14:15 – 15:00  Coffee break, networking  


15:00 – 16:00  Druhá část programu : Diskuzní panel

Účastníci panelu:

Olin Novák, Chief Commercial and Marketing Office, Rohlik.cz

Rudolf Matějka, Coowner a Marketing Director, Lékárna Na zdraví s.r.o. (dříve CEO BENU Česká republika)

Zdeněk Sokol, Category Development Manager CZ&SK, Nestlé Česko s.r.o.

Zdeněk Řiháček, Country Manager Czech Republic&Slovakia, Procter&Gamble s r.o.

Martin Dulava, CEO & idea maker, Line Art group a.s.

Zdeněk Skála, Client Service Director Retail & FMCG, GfK CZ

 

Změna programu vyhrazena

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:

  • 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
  • dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.

Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS