Certifikovaný kurz: Základy In-store marketingové komunikace
Termín: 21. 9. 2020 od 9.00 do 16.30 hod
Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!
Partnerem kurzu je Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.
Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur
V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru in-store komunikace.
Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.
Časový rozvrh kurzu
09.00 – 09.30 Registrace
09.30 – 10.00 Úvod do in-store komunikace
10.05 – 10.50 Multisenzorická in-store komunikace
10.55 – 11.40 Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
11.45 – 12.30 Digitální in-store komunikace
12.30 – 13.10 Pauza na oběd
13.10 – 14.00 Základní principy funkční in-store komunikace
14.05 – 14.45 Brief
14.45 – 15.10 Pauza
15.10 – 15.40 Praktické cvičení
15.45 – 16.20 Stavba a průběh in-store komunikační kampaně – případová studie
16.20 – 16.30 Diskuze a ukončení
Program kurzu
Moderuje: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
Úvod do in-store komunikace
Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita
Přednášejí: Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.
Multisenzorická in-store komunikace
Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů
Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group
Digitální in-store komunikace
Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci
Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN
Základní principy funkční in-store komunikace
Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií
Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO
Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací
Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR ACNielsen Czech Republic
Stavba a průběh in-store komunikační kampaně
Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.
Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience
Praktické cvičení
Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu (nejpozději do 8. 9. 2020) fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy. Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.
Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.
Změna programu vyhrazena.
Mediální partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Podmínky účasti na kurzu
Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:
2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE
činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050 Kč.
Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na semináři Vám bude zaslána faktura.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.
2020_09_21_Certifikovaný kurz_Základy in-store marketingové komunikace (205,35 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS