21.9.2020

Certifikovaný kurz: Základy In-store marketingové komunikace

Termín: 21. 9. 2020 od 9.00 do 16.30 hod

Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1

 

Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!

 

Partnerem kurzu je Katedra marketingu Fakulty podnikohospodářské VŠE Praha.

 

Kurz je pojatý jako úvod do problematiky a základních oblastí oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur

V kurzu přednášejí zkušení experti, kteří stále aktivně působí v předmětných oblastech oboru in-store komunikace.

Součástí je také praktické cvičení – mini audit POP médií zaslaných přihlášenými účastníky.

 

Časový rozvrh kurzu

              09.00 – 09.30 Registrace
              09.30 – 10.00 Úvod do in-store komunikace
              10.05 – 10.50 Multisenzorická in-store komunikace
              10.55 – 11.40 Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování
              11.45 – 12.30 Digitální in-store komunikace
              12.30 – 13.10 Pauza na oběd
              13.10 – 14.00 Základní principy funkční in-store komunikace
              14.05 – 14.45 Brief
              14.45 – 15.10 Pauza
              15.10 – 15.40 Praktické cvičení
              15.45 – 16.20 Stavba a průběh in-store komunikační kampaně – případová studie
              16.20 – 16.30 Diskuze a ukončení

Program kurzu

Moderuje: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Úvod do in-store komunikace

Vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzivní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Brief  - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store

Správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru = úspěšná POP aktivita

Přednášejí:  Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel  Authentica s.r.o, Vlasta Vlasáková, Trade Marketing Manager Export, Budějovický Budvar, n.p.

 

Multisenzorická  in-store komunikace

Smyslové vnímání, jeho vliv na nákupní chování zákazníka a stimulace smyslů

Přednáší: Aleš Štibinger, Ředitel GAIA Group

 

Digitální in-store komunikace

Změny v chování zákazníka a obchodníka, vliv technologického rozvoje na interakci mezi zákazníkem a obchodníkem, možnosti využití digitálních přístupů a technologií v moderní in-store komunikaci

Přednáší: Petr Šimek, Prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN

 

Základní principy funkční in-store komunikace

Základní prostorové a vizuální principy funkční tvorby a implementace POP médií 

Přednáší: Daniel Jesenský, Vice-prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO

 

Výzkum účinnosti in-store komunikace a nákupního chování

Testování účinnosti POP médií a jejich vlivu na nákupní chování = základ úspěšných realizací

Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader CR/SR ACNielsen Czech Republic

 

Stavba a průběh in-store komunikační kampaně

Od strategického plánování po vyhodnocení kampaně. Na případové studii reálné in-store komunikační kampaně si ukážeme, jak funguje souhra komunikačních aktivit na cestě zákazníka k nákupu (path to purchase) a na čem všem v celém procesu tvorby, vzniku a implementace záleží, aby došlo k naplnění daných cílů.

Přednáší: Jan Šolta, Sales marketing consultant, Shop4Experience

 

Praktické cvičení

Během kurzu proběhne praktické cvičení. Účastníci zašlou v předstihu (nejpozději do 8. 9. 2020) fotografie svých in-store komunikačních projektů a POP médií se stručným popisem dle dané osnovy.  Přednášející pak ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty analyzovat a komentovat s cílem poukázat na příležitosti k optimalizacím.

 

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

 

Změna programu vyhrazena.

Mediální partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.

 

Podmínky účasti na kurzu

Pro členy POPAI CE platí účast za zvýhodněných podmínek:

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.

 

Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE

činí 5.000 Kč + DPH, tj. celkem 6.050 Kč.

 

Po obdržení Vaší přihlášky k účasti na semináři Vám bude zaslána faktura.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve.

 

Soubory ke stažení

2020_09_21_Certifikovaný kurz_Základy in-store marketingové komunikace (205,35 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS