In-store DIGI
Termín: 19. 3. 2020 od 12:30 do 16:00 hod
Místo konání: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1
AKCE JE ODLOŽENA
Náhradní termín zveřejníme, jakmile bude stanoven.
Jak využít potenciálu nových digitálních technologií v retailu?
In-store digitální inspirace v případových studiích
POPAI CE pořádá další ročník tzv. DIGI semináře na aktuální témata z oblasti digitální in-store komunikace, kterým navazuje na úspěšné předchozí ročníky této akce. Akce se koná pod garancí sekce Digitální komunikace POPAI CE.
Program semináře nabídne prezentaci výsledků nového výzkumu Digitální komunikace v místě prodeje, který se zabýval současným a budoucím využitím digitálních technologií v retailu.
Na výsledky průzkumu navážou praktické příklady a případové studie využití nových digitálních realizací v in-store, které úspěšně fungují na našem trhu. Studie a příklady představí inovativní digitální technologie jako efektivního pomocníka při podpoře prodeje, generování dalších příjmů, zvyšování firemní kultury a při dosažení dalších firemních cílů.
Součástí programu bude přehled moderních digitálních technologií tak, jak je dneska v digitální sekci POPAI CE vnímáme. Do programu plánujeme zařadit i diskuzní panel, který se zaměří na témata z provedeného a prezentovaného výzkumu a zároveň na prezentované studie a příklady praktického využití a nasazení technologií.
Program semináře
12,30 - 13,00 Registrace účastníků semináře, občerstvení
13.00 - 14.00 První část semináře
14,00 - 14,30 Pauza na kávu a občerstvení
14,30 - 15,40 Druhá část semináře
15,40 - 16,00 Diskuze, závěr semináře
Moderuje:
David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Prezentace a přednášející:
Jaké je současné a budoucí využití digitálních technologií v retailu?
Prezentace výsledků nového výzkumu Digitální komunikace v místě prodeje
Přednáší: Andrea Vozníková, CMI & Shopper Leader ČR/SR, ACNielsen Czech Republic, s.r.o.
Kde leží hranice mezi e-shopem a retailem
Přednáší: Petr Šoltys, Senior project manager, Sportisimo s.r.o.
Digital experience = nepostradatelná součást retailu budoucnosti
Případová studie nové digitální prodejny Vodafone
Přednáší: Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s.
Design a příprava místa prodeje ve virtuální realitě
Představení designu poboček pro Českou Spořitelnu a Vodafone ve Virtuální realitě, přínosy, benefity, představení technologického pokroku.
Přednáší: Pavel Novák, Co-founder / Business Director, Virtuplex
.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.
Změna programu vyhrazena.
Podmínky účasti na semináři
Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
- 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
- dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:
3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové
IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS