Prodávejme přidanou hodnotu, ne pouze zboží
Termín: 1. 10. 2020 od 13.00 do 15.00 hod
Seminář: ONLINE
Produktově orientovaný trh, který je zaměřený na kontinuální konzumaci, vychází z klasické ekonomie. Jde o maximalizaci zisku při minimalizaci nákladů. Tedy to, co aktuálně zažíváme v rámci slevových spirál nebo takzvaného „žlutého pekla“ v řetězcích.
Historie přináší ovšem i jiné pohledy. Příkladem může být „Teorie spotřebních technologií“ (Lancaster, 1966), která kromě maximalizace užitku, kde hlavním bodem je co nejvyšší nákup při předem definovaném rozpočtu, řeší takzvané atributy. Značky by měly přinášet něco navíc, žít něčím navíc, dávat zákazníkům něco navíc. Vizi, důvod existence, důvod, proč si je koupit.
A právě o tom bude tento seminář. Průřezově představí pohledy těch, kteří chtějí svět spíše změnit a něco nového mu přinést, než ho jen zahltit svým zbožím.
Seminář moderuje
Petr Šimek
prezident POPAI CE, Managing Director WELLEN
V programu semináře vystoupí
Clémence Descours
Chef de Projet Développement Durable chez POPAI France
Paola Toniato
EMEA MPD Excellence Director at Nike
Petr Řežábek
LEGO Certified Stores Director, REEMEA region
Josef Kroulík
OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.
Václav Vršínský
Sales Activation Manager CZ/SK/HU at Mondelēz International
Seminář je pořádán pod garancí Klubu zadavatelů.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.
Změna programu vyhrazena
Podmínky účasti na semináři
Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 1.000 Kč + 21 % DPH.
Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.: 3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové, IBAN CZ6855000000003933950001
Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.
Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS