16.2.2023

BEST OF IN-STORE

Seznamte se s nejlepšími realizacemi pro komunikaci v retailu!

Seminář POPAI CE

Termín:  16. 2. 2023 od 12.45 do 16:15 hod

Místo konání: přednáškové prostory Magenta Experience Center -  ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4   (KUDY K NÁM - google maps)

 

 

Program semináře představí nejúspěšnější retailové projekty, které byly oceněny na právě uplynulém ročníku POPAI AWARDS.

Účastníci semináře budou mít jedinečnou příležitost poznat nová retailová řešení ve formě případových studií od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store včetně pohledu zadavatelů na úspěšný projekt.

Tvůrci řešení se exkluzivně podělí o své zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli.

Moderují: Leoš Máslo, Project Manager POS & POP THIMM Obaly,k.s.

                Petr Kaczor, Obchodní manažer ve společnosti THIMM pack’n’display             

 

Program semináře

12.45 – 13.20     Registrace účastníků semináře, občerstvení

13.20 – 14.30     První část semináře

14.30 – 15.00     Pauza na kávu a občerstvení

15.00 – 16.15     Druhá část semináře

 

Prezentace a přednášející


 

The Streets: Flagship Bratislava

Absolutní vítěz POPAI AWARDS 2022

Inovativní koncept bratislavské flagship prodejny byl realizován s ohledem na zájmy a nastavení místní komunity a s maximálním respektem k lokalitě v novostavbě. Prodejna je pojata jako cesta do oblak - začíná v nebi a pokračuje až nad oblaka do vesmírného stavu beztíže. Prodejna má vlastní galerijní prostory věnované lokálním umělcům, k příjemným zážitkům pro návštěvníky prodejny patří také basketbalová herna a kavárna. Využity jsou i digitální technologie, a to od RFID čidel až po interaktivní zobrazovače. 

Přednáší: Petr Šimek, Managing Director WELLEN

                Dušan Štajer, Director, RXD,

 

SHOP-IN-SHOP SENSODYNE NOURISH

Vítěz kategorie Drogérie, kosmetika

Originálně jednoduchým vystavením společnost GlaxoSmithKline, s.r.o. uvedla na trh novou řadu zubních past Sensodyne Nourish. Cílem tohoto shop-in-shopu je oslovit mladší generaci jak prostřednictvím hravého vyobrazení modelu zubu i produktu samotného, tak věcnou a jasnou komunikací všech klíčových benefitů. Jednoduchá komunikace vystavení v kostce sděluje vše důležité. Pro mladou generaci je totiž důležité nejen jejich zdraví, ale i čas. Produkt i jeho způsob vystavení má prostě ten správný tah na branku.

Přednáší: Anna Brůžková, Project manager, DAGO s.r.o.

                Michaela Gilarová, Channel/Shopper Marketing Manager, GSK

 

Koncept showroomu Mototechna Drive

Vítěz kategorie Automobily

Místo luxusu, špičkové kvality a VIP služeb. Tvůrci konceptu záměrně pracovali se skromným exteriérem, který násobí „WOW“ efekt showroomu u nově příchozích zákazníků. Pro klienty je připravená čekací zóna i VIP salonek, kde se podává občerstvení. Pracovní pozice jsou oddělené od zákaznické zóny, ačkoliv jsou v podstatě otevřeně integrovány do showroomu. Výrazným prvkem je 3D fotostěna, která poskytuje ideální pozadí pro focení nabízených vozů. Důmyslným členěním je vytvořen prostor pro ty nejluxusnější auta i VIP zákazníky.

Přednáší: Marco Schumacher, Business Development Manager, MORIS design

 

KINLEY ZERO: ŽIVOT CHUTNÁ LÉPE PO PÁTÉ

Vítěz kategorie Integrované in-store kampaně

Úspěšný projekt road show zaměřený na novou značku Kinley Zero vytvořil atmosféru, která zákazníka doslova „obrací“ z pracovního nasazení do relaxačního módu. Zákazníkům byl přímo do cesty postaven krásný dvoupatrový autobus, symbol Londýna, který má značka Kinley hluboko ve své DNA. Tento autobus byl přestavěn na zážitkový objekt doplněný o bar, kde se lidé mohli tzv. „odpojit od svých všedních aktivit“ s řadou příjemných možností, jako byla nabídka různých variant míchaných nápojů,  fotopointy či posezení s přáteli, podbarvené hudbou a doladěné západem slunce.

Přednáší: Kateřina Zábranová, Account Manager

                Miroslav Jun, Account Manager, up brand activation

 

Vybavení prodejny SpokojenyPes

Vítěz kategorie Prvky vybavení interiérů obchodů

Jedinečné a udržitelné prvky vybavení z vlnité lepenky skvěle podtrhují přírodní styl kamenné prodejny SpokojenýPes a zpříjemňují atmosféru prodejního prostoru.  Díky nim se prodejna odlišuje od ostatních s využitím běžně používaných materiálů a vybavení. V případě poškození nebo ušpinění se segmenty snadno vyměňují, jsou velmi lehké na manipulaci a po skončení životnosti se snadno recyklují.

Přednáší: Tomáš Haškovec, Marketingový ředitel pro CZ a SK, SpokojenýPes.cz

 

Navigační kiosk

Vítěz kategorie Digitální komunikace

Interaktivní navigační kiosk s dotykovým monitorem je efektivním prostředkem pro navigaci a orientaci návštěvníků autobusového nádraží. Prostřednictvím LCD displeje usnadňuje návštěvníkům hledání i celkovou orientaci v prostoru. Ti si jednoduchým, intuitivním ovládáním dokážou dohledat mapy s konkrétními informacemi o obchodech a možnostech služeb autobusového nádraží.

Přednáší: Miroslav Hodás, ředitel společnosti, ROSS

 

24" Dual Stretch Display

Vítěz kategorie Prototypy, vzorky

Originální Stretch Display pro retail, který osloví každého zákazníka, je oboustranně využitelný s možností zavěšení na prodejní regál, zeď a další místa. Díky ultratenkému designu představuje maximální úsporu prostoru. Videoobsah  je velmi jednoduše spravován přes internet, a to přímo z prohlížeče uživatele.

Přednáší: Marek Kolařík, Managing director, UGO! Media

 

SHOWROOM SIGNIFY

Vítěz kategorie Domácí potřeby, bytové doplňky, hobby

Chytré žárovky dokáží vnést do domácnosti kouzlo. Interaktivní projekt perfektně komunikuje tuto přednost v komerčních prostorách showroomu Dekolamp v Brně. Atraktivním řešením pro komunikaci byla zmenšenina rodinného domu, v němž si zákazníci mohli vyzkoušet různé druhy osvětlení v jednotlivých místnostech včetně intenzity a barevného spektra světla.

Přednáší: Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica

 

PDF. soubor ke stažení

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží &Prodej.

Změna progarmu vyhrazena.

 

Registrace účastníků semináře

 

 

Podmínky účasti na semináři

Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek: 

2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma, 

dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku. 


Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.


Prosíme o uhrazení poplatku na účet POPAI CE service s.r.o.:

3933950001/5500 vedený u Raiffeisenbank Hradec Králové

IBAN CZ6855000000003933950001

Po obdržení Vaší přihlášky Vám bude vystavena faktura. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury.

Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu, proto prosíme o zaslání přihlášky co nejdříve. Účastnický poplatek uhraďte do data konání semináře.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS