Klimatická změna se stala neoddiskutovatelnou hrozbou nejen pro budoucí, ale i stávající generace. Udržitelnost se proto stala součástí naší globální strategie s cílem vytvářet budoucnost, v rámci které se daří jak lidem, tak planetě zároveň. Naše strategie v oblasti udržitelnosti nezahrnuje jen ingredience (např. klíčové programy Harmony nebo Cocoa Life), ale také obalové materiály a propagační materiály (POP), které jsou součástí vybavení většiny obchodů.
Již v roce 2019 jsme na lokální úrovni zahájili diskuzi s našimi partnery na téma snížení dopadů produkce a distribuce našich propagačních POP materiálů na životní prostředí a redukci využité vody, energií a současně CO2. A v roce 2020 se udržitelnost stala rovnou prioritou při vývoji a produkci POP materiálů, abychom kroky ke snížení našeho dopadu na životní prostředí výrazně urychlili.
Naše strategie se v Česku, Slovensku i Maďarsku zaměřuje především na následující oblasti, na kterých pracujeme a z nichž mnohé jsou již k vidění na obchodech:
Předbalené papírové stojany
Ostatní 2D (plakáty, atd.) a 3D POP materiály (nepředbal. papírové stojany, hexakoše, atd.)
Naše strategie nám mimo výše uvedeného zároveň pomohla doposud uspořit přes 17 000 hl vody a také 15 tun materiálu (papíru / lepenky). Touto zprávou bychom zároveň rádi inspirovali další společnosti, abychom společnými silami násobili výše uvedené úspory, a přispěli tak k lepším zítřkům pro budoucí, ale i stávající generace.
________________________________________________________________________
Václav Vršínský, Sales Activation Manager CZ-SK-HU, Mondelez Czech Republic s.r.o.
@: vaclav.vrsinsky@mdlz.com
M: +420 602 204 595
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS