Tuzemští spotřebitelé mají opět širší výběr rostlinných výrobků. Na český trh vstoupila zavedená skandinávská značka NATURLI‘.
Zájem Čechů o produkty rostlinného původu neustále roste. Téměř 30 % z nich chce mít ve svém jídelníčku více rostlinných než živočišných výrobků. Hlavní motivací je provést zásadní změnu, a to životního stylu (cesta za zdravím), jídelníčku (obohacení o nové chutě) a postoje k udržitelnosti (péče o životní prostředí).
Zaměřeno nejen na vegany
„Díky nabídce pokrmů na rostlinné bázi chceme oslovit více spotřebitelů. Minimálně vegany, flexitariány (cíleně omezují spotřebu masa) a spotřebitele, kteří chtějí vyzkoušet něco nového. NATURLI‘ nabízí výborné řešení. Má produkty zaručující skvělou chuť, vůni i vzhled výsledného pokrmu. Prostě gurmánský zážitek,“ říká Šárka Grecu z oddělení marketingu.
„V maloobchodě máme v nabídce nejen šest rostlinných variant oblíbených masových pokrmů - mleté, nugetky, řízek, falafel, klobásky a kuličky, ale také dvě pizzy s rostlinnou alternativou šunky či mletého masa a čtyři lahodné zmrzliny. Pro oblast food service máme připraveny tři položky - mleté, klobásky a burger.“
Produktová nabídka bude postupně rozšiřována tak, aby z ní spotřebitel byl schopen sestavit stoprocentně rostlinné menu na celý den bez kompromisu v chuti.
Naturli‘ – čas na změnu
Značka NATURLI‘ byla založena v roce 1988 v Dánsku. Její široká nabídka pokrývá vše od alternativ mléčných výrobků, jídel, dezertů i snacků. Neustále vyvíjí a přináší na trh novinky, ale také velmi dbá na udržitelnost obalů (část portfolia je již v obalech z recyklovaných plastů) a snižování uhlíkové stopy. Například NATURLI‘ řízek má o 60 % menší dopad na klima než vepřový řízek.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS