PVC a EPS jsou na černé listině

Vloženo: 10.6.2021

 

Velikost balení nabízená maloobchodníkům v prodejnách makro musí být ve výsledku vhodná především pro koncového zákazníka. „Maloobchodníky při nákupu zajímá především velikost, moderní design a celková atraktivita obalu,“ říká v rozhovoru pro časopis Svět balení 111/2021 Martin Čivrný, manažer udržitelnosti společnosti makro ČR. Dále uvádí, že firma postupně reviduje své obalové portfolio a snaží se vyřadit „toxické“ materiály.

 

 

Svět balení: Jak může společnost makro ČR ovlivňovat obaly, ve kterých prodává výrobky?
Martin Čivrný: Obaly můžeme ovlivňovat především u výrobků pod našimi privátními značkami.  I z tohoto důvodu je naší strategií neustále rozšiřovat nabídku privátních značek, u nichž máme větší možnost ovlivnit kvalitu produktu i obalu než u těch dodavatelských. Klademe důraz na to, aby naše obaly v první řadě splňovaly funkční a kvalitativní požadavky pro profesionální zákazníky. Při volbě obalu vždy řešíme všechny parametry – ochranu výrobku, materiál, původ a design. Vše je součástí každodenní praxe oddělení privátních značek a oddělení kvality.

 
Celý rozhovor, který byl publikován v časopise Svět Balení, si můžete přečíst ZDE.

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS