Je to Vaše chvíle – zákazník v prodejně před Vaším produktem! Tento zákazník má pouhých 3 až 5 vteřin na to, aby změnil svůj nákupní záměr, se kterým do prodejny přišel.
Nesmíte teď propásnout tuto jedinečnou příležitost! Ale jak ji využít co nejlépe? Rich Butwinick, majitel agentury MarketingLab z amerického Minneapolisu uvádí pět nejčastějších chyb, kterých se marketéři dopouštějí.
CHYBA č.1 Přesycenost informacemi
Obchodníci jsou v pokušení zahrnout všechny výhody, charakteristiky, smyslové pocity a další věci spojené se svým výrobkem nebo službou tak, aby měl zákazník všechny informace a mohl uskutečnit nákup. Nicméně dochází k pravému opaku. Po tisících pozorování společnost MarketingLab zjistila, že příliš textu a jeho roztříštěnost na zákazníky nezabírá. Klíčem k úspěchu je vyprávět jednoduchý příběh, aniž by příliš zjednodušující. K tomu přidat postřehy a hodnocení dřívějších nakupujících. Zbytek nechte na zákazníkovi.
Než tedy začnete svoji marketingovou kampaň, přemýšlejte nad následujícími otázkami:
Text celého článku najdete na odborném portálu mistoprodeje.ZDE
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS