ADLER rozjel B2C prodej ochranných prostředků

Vloženo: 19.4.2020

Novinka člena POPAI CE  

 

 

Hned dva servery pro koncové zákazníky spustila v rekordně krátké době společnost se značkovým reklamním textilem ADLER Czech, která se v rámci svého podnikání soustředí výhradně na obchodní model B2B.  Na nově zřízených stránkách www.rouskylidem.cz a www.rouskyadler.cz si tak může koupit ochranné prostředky každý.

„Hned od samého začátku vzniku pandemie jsme hledali možnosti, jak pomoci,“ vysvětluje první impulzy firmy marketingová ředitelka firmy Martina Weberová. V počáteční fázi se jednalo o pomoc státu se zajištěním tolik potřebných ochranných prostředků ze zahraničí. S ohledem na vlastní zákaznickou strukturu zahájila firma mimořádně jejich prodej i prostřednictvím svého e-shopu, kde nabízí také vlastní šité textilní roušky. „Pro maximální rozšíření ochrany směrem k co největšímu počtu obyvatel jsme nabídli naše možnosti a znalosti v obchodní a logistické oblasti,“ vysvětluje Martina Weberová nově zahájený B2C prodej filtrů do šitých roušek, který vznikl propojením odborníků z Technické univerzity v Liberci a výrobce, firmy OBROKOV z moravského Šanova. „První server rouskylidem jsme díky našim digitálním marketingovým odborníkům zprovoznili za tři dny, krátce nato následoval i rouskyadler,“ říká Martina Weberová a rozhodně netají problémy, které byly s tak rychlým zahájením obchodu B2C těsně před velikonočními svátky nemalé.

Vzhledem k enormnímu zájmu docházelo k velkému přetížení sítě, potíže vznikaly i při platbách.  Velké bylo v tomto směru ovšem také pochopení zákazníků, kterým zaměstnanci ADLERu odpovídali na tisíce dotazů.

 

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS