Certifikovaný kurz "Základy marketingové komunikace v prodejních místech 2013"

Vloženo: 16.7.2013

 POPAI CE pořádá další ročník specializovaného vzdělávacího programu, který je zaměřen komplexně na oblast komunikace v prodejních místech. Certifikovaný kurz proběhne 19. 9. 2013 od 10,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos (3. patro), Národní 6, Praha 1.

Program nabízí účastníkům kurzu základní informace o současném oboru in-store komunikace z hlediska všech jeho významných součástí. Přináší řadu potřebných startovacích informací, nové poznatky o oborových trendech i příklady z praxe, které potvrzují rostoucí význam této marketingové disciplíny při komunikaci se spotřebiteli.

Kurz je určen pro začínající pracovníky v oboru in store komunikace, pro všechny, kteří se s touto problematikou seznamují. Je vhodný pro  trade marketingové manažery, key account a brand manažery, zástupce maloobchodu, ale i zástupce dodavatelů POP prostředků a dalším zájemce, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.



Hlavní tematické okruhy programu

Moderuje: Petr Šimek, Managing Director,  WELLEN a.s.,  člen rady POPAI CENTRAL EUROPE

Úvod do problematiky in-store komunikace  

Brief – klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně  
Radomír Klofáč, jednatel společnosti MORIS design s.r.o., vice-prezident POPAI CE
Martin Hasilík, jednatel společnosti  Authentica s.r.o., člen rady POPAI CE

Význam smyslové komunikace v místě prodeje
Jan Saidl, ředitel pobočky Air Creative pro Českou a Slovenskou republiku

Role designu v POP
Petr Čermák, majitel firmy ČERMÁK DESIGN, s.r.o.

Inovace a nové směry vývoje in-store komunikace, evropské trendy
Jaroslav Novák, Client Service Director společnosti OgilvyAction, čestný člen POPAI CENTRAL
EUROPE


Způsoby a metody vyhodnocování efektivity nástrojů in-store reklamy  
Daniel Jesenský, jednatel společnosti DAGO A.P.C., s.r.o., prezident  POPAI CENTRAL EUROPE

Jak vidí marketing na prodejní ploše zástupce dodavatele značkových výrobků
Richard Krejčí, generální ředitel společnosti Bolton Czechia, čestný člen POPAI CENTRAL EUROPE 

Jak funguje podpora prodeje sortimentu vín v prodejních místech
Ivo Kaňovský, obchodní a marketingový ředitel, Zámecké vinařství Bzenec, s.r.o., čestný člen POPAI CENTRAL EUROPE 

Realita in-store komunikace z pohledu menšího zadavatele reklamy
Lucie Králová, Trade Marketing Manager Central Europe, DBApparel Group

Zkušenosti a praxe marketingu maloobchodního řetězce
Michal Štádler, Managing Partner,  Integrated Retail Marketing Solutions

Nástup nových technologií – digitální in-store media

Jan Vinš, Business Manager společnosti  Quix s.r.o.

Integrované in-store kampaně  -  případové studie
Mojmír Špalek, managing director společnosti  up brand activation, s.r.o

Přednášejí zkušení experti, kteří aktivně působí v oboru in-store marketingu.

Přuhláška  na kurz včetně podmínek účasti je v příloze.
Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.


Další informace a kontakt:
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
 



Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Prihlaska-certifikovany2013 (900 KB)

Certifikovaný kurs 2013-09-19-přednášející (172,6 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS