Zveme Vás k účasti na nové formě specializovaného vzdělávacího programu, který proběhne 18. 6. 2014 od 9,30 do 16,30 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos (3. patro), Národní 6, Praha 1.
Naučte se s námi základy komunikace v místě prodeje a získejte certifikát!
Kurz je celkově pojatý jako úvod do problematiky a základy oboru in-store marketingové komunikace pro začínající profesionály působící u výrobců, zadavatelů reklamy, maloobchodníků a reklamních agentur.
Program kurzu vznikl z původního certifikovaného kurzu POPAI CE a jeho obsah byl speciálně upraven na míru pro začátečníky v oboru in-store komunikace s ohledem na rostoucí poptávku po tomto typu odborného vzdělávání.
Program nabízí účastníkům kurzu základní informace o současném oboru in-store komunikace z hlediska všech jeho významných oblastí. Přináší řadu potřebných základních informací, nové poznatky o trendech i příklady z praxe in-store marketingu.
Přednášejí zkušení experti, kteří aktivně a dlouhodobě působí v oboru POP komunikace.
Hlavní témata semináře
Úvod do in-store komunikace
vymezení, souvislosti a role komunikace v místech prodeje v komplexních marketingových komunikacích, společenská realita v pozadí nákupního chování a aktuální trendy, impulzní nákupní rozhodování a základní funkce POP komunikace
Brief - klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně, role designu v in-store
správné zadání briefu = perfektní výsledek tendru
Multisenzorická a digitální komunikace v místech prodeje – možnosti a trendy
změny v chování zákazníka a obchodníka, smyslové vnímání a jeho vliv na chování zákazníka, vliv technologického rozvoje na způsob a šíři interakce mezi zákazníkem a obchodníkem
Materiály a technologie využívané pro tvorbu komunikace v místech prodeje - základní možnosti a vývojové trendy
představení materiálů pro výrobu komunikačních prostředků v in-store a přehled o jejich využití
Efektivita v in-store
tradiční a moderní možnosti vyhodnocování efektivity nástrojů in-store komunikace
Perspektiva zadavatele
co řeší zadavatel v souvislosti s místy prodeje a in-store komunikací, strategie značkových výrobců, rizika přílišného zaměření na krátkodobé cíle, budování značky versus podpora prodeje
Perspektiva maloobchodu
role a související perspektivy retailera v tvorbě a exekuci POP komunikace na prodejních plochách,
role POS a POP komunikace na prodejní ploše,
významnost dat pro instore komunikaci,
důležitost Retence a Konverze stávajících zákazníků oproti Akvizici nových,
vlastní komunikace retailera vs. komunikace dodavatelů a třetích stran
Praktické cvičení
V závěrečné části kurzu proběhne praktické – interaktivní cvičení, v rámci kterého účastníci předem pošlou přednášejícím popis svých in-store projektů a kampaní, stručně je představí. Přednášející ve spolupráci s účastníky kurzu budou prezentované projekty komentovat z různých perspektiv (silné vs. slabé stránky atp. ) .
V programu vystoupí
Daniel Jesenský, Prezident POPAI Central Europe, Managing partner DAGO A.P.C., s.r.o.
Radomír Klofáč, Vice-prezident POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel společnosti MORIS design s.r.o.
Martin Hasilík, člen rady POPAI CENTRAL EUROPE, Jednatel společnosti Authentica s.r.o
Aleš Štibinger, Garant sekce pro digitální a multimediální komunikaci POPAI CE, ředitel marketingové agentury GAIA
Richard Krejčí, generální ředitel společnosti Bolton Czechia, čestný člen POPAI CENTRAL EUROPE
Michal Štádler, Managing Partner, I.R.M.S. - Integrated Retail Marketing Solutions
Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.
Program semináře včetně podmínek účasti a přihlášku najdete v příloze.
Další informace a kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
Změna programu vyhrazena
Prihlaska-certifikovany2014 (900 KB) | |
Certifikovaný kurz pro začátečníky 2014_pozvanka (106,52 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS