Customer Experience

Vloženo: 16.7.2014

POPAI CE pořádá seminář, jehož program se zaměří na význam zážitků zákazníka a zážitkové koncepce v místě prodeje. Akce se uskuteční 18. 9. 2014 od 12,30 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům,  Na Příkopě 22, vchod E, 110 00 Praha 1. 

Jak působit na emoce zákazníka? Jak ho prostřednictvím zážitků oslovit a ovlivnit?
Jak emoce mohou pomoci vytvořit pozitivní vztah ke značce, budovat a zvýšit její loajalitu?
Skutečně platí, že cena je jedinou hybnou silou v dnešním nakupování? Co nám může říci o budoucnosti retailu a značek jejich minulost?

Chování zákazníků se mění, avšak lidé a jejich touhy zůstávají stále stejné.
Může design zákazníka přesvědčit k nákupu? Čteme vůbec to, co je na obalech produktů nebo jen vnímáme jejich barevnost.

V programu budou představeny nové případové studie – konkrétní příklady zážitkových projektů z našeho i mezinárodního trhu.

Moderuje: Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů  POPAI CE

Program semináře

12,30 – 13,00
Registrace účastníků semináře

13,00 – 13,10
Úvodní slovo
Petr Šimek, garant Klubu zadavatelů POPAI CE

13,10– 13,45
Skutečně platí, že budoucnost značek je v jejich minulosti?
Chování zákazníků se mění, avšak lidé a jejich touhy zůstávají stále stejné. Co nám může říci o budoucnosti retailu a značek jejich minulost? Co funguje desítky let, a co je jen módní výstřelek? Vyplatí se věrnostní programy, a proč byly vůbec vynalezeny? Proč (ne)fungují slevové akce? Kdo je jako první na světě zavedl a proč? V krátkém exkurzu do minulosti značek a retailu se pokusíme odpovědět na některé současné fundamentální otázky, které si klade (téměř) každý marketingový manažer.
Mirek Jiřík, zakladatel aktivační agentury CustomerManiacs


13,45 – 14,20
Emoce na prodejně – škobrtáme, nebo víme, kam jdeme?
Emoce jsou rychlejší než rozum, řídí naše jednání a ve většině případů nám určují, jaký máme nebo budeme mít vztah k určité věci. Ale pozor, není vše jen o emocích. Reálné příklady nás provedou možnostmi, jak s nimi pracovat, budovat důvěru a tím loajalitu k naší značce.
Helena Petrová, Mondelez Czech Republic, In-store excellence team leader

14,20 – 14,40
Pauza, občerstvení

14.40 – 15,15
Role brandingu a obalového designu v místě prodeje
Jak design může zákazníka přesvědčit k uskutečnění nákupu? Jaká je role obalového designu během nákupního procesu? Témata jako například: upoutání pozornosti, navigace k regálu, komunikace hodnot značky a informací o produktu. Na co je třeba dbát při vývoji obalového designu, aby pomohl prodat výrobek?
Jiří Votruba, Managing Director, Cocoon Group
Jan Atkins, Creative Director, Cocoon Group
(přednáška proběhne v angličtině)

15,15– 15,45
Jak emoce mohou pomoci vytvořit pozitivní vztah ke značce, budovat a zvýšit její loajalitu?
Lenka Křížová, Category Manager Oral care, Unilever ČR spol. s r.o.
Vytváření emocí u kosmetických značek v rámci místa prodeje. Konkrétní řešení v praxi.
Martin Jiruška, Brand Building Manager Savoury CZ/SK, Unilever ČR spol. s r.o.
Příběh značky Knorr. Od nápadu až ke komunikaci se zákazníkem. Jak funguje ambsadorství sušených potravin.

15,45 – 16,00
Diskuze, závěr semináře

Změna programu vyhrazena.

Akce je součástí projektu Klubu zadavatelů POPAI CE  a kontinuálního vzdělávacího programu, který je zaměřen na nové informace a znalosti v oboru marketing at retail. 

V příloze najdete informace o programu semináře a přihlášku včetně podmínek účasti.

Další informace a kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
 Marcela Pazourková, tel. tel. 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz

             

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Prihlaska_18092014 (900,5 KB)

Pozvánka na Seminář 2014-09-18_přednášející (103,29 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS