Dekor prezentoval posluchačům studia MBA obor in-store komunikace

Vloženo: 7.6.2011

Moderní postupy výuky, které jsou velmi blízce spjaté s podnikovou a konkrétní řídící praxí, zavedl do svých učebních osnov Vzdělávací institut akciové společnosti IMPS Brno. S použitím akreditace a projektu Institutu Superieur Gestion Paříž (ISG Paris) zahájil pro pracovníky v privátní i státní správě dvousemestrální studium MBA. Přednášejícími jsou zkušení lidé z podnikové praxe, kteří dnes působí na významných akademických místech, a to jak v České republice, tak i zemích Europské unie.


Zájmem organizátorů studia je poskytnout posluchačům maximální míru nových praktických dovedností, trénovat manažerské schopnosti a vytvořit širokou orientaci pro další profesní a osobnostní rozvoj.

Na jaře 2011 navázala společnost IMPS, a.s. s firmou Dekor spolupráci v oblasti workshopů na téma in-store komunikace.

První akce tohoto zaměření proběhla  9.dubna 2011 v areálu firmy Dekor v Buchlovicích, kde se studenti MBA seznámili se strukturou a podstatou podlinkové reklamy, s historií POP oboru a novými způsoby in-store komunikace brandu  se zákazníkem. Prezentace byla doplněna o ukázky nových trendů, materiálů  a nových technologií, které v současnosti pružně reagují na aktuální vývoj a potřeby trhu.
Posluchači tak měli možnost blíže nahlédnout do problematiky in-store marketingu  a podrobněji se seznámit s aktuálními formami komunikace v místě prodeje, pochopit možnosti využitelnosti pro svoji praxi a získat nové podněty pro vedení marketingových aktivit.

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS