Ekonomická recese nutí firmy šetřit, jaká doba však vytváří větší nutnost přicházet s novými nápady v oblasti marketingu než právě tato? Innovation Village je odpolední workshop o inovacích, který se koná 25. dubna 2013 v hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Proběhne odpoledne před večerním vyhlášením výsledků 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který Innovation Village zaštiťuje.
Pořadatelem akce je společnost ATOZ RETAIL, POPAI CE se stala již tradičně odborným partnerem této akce.
Workshop je určen pro zhruba 150 účastníků z řad marketingových pracovníků FMCG společností. Odborný program tentokrát nese podtitul Netradiční formy marketingu. Součástí workshopu, ale i celého galavečera, kterého se pravidelně účastní zhruba 550 hostů (osob s rozhodovacími pravomocemi z retailu a FMCG společností ), bude prezentace partnerů akce formou stánků, na nichž mohou představit svá inovativní řešení pro značky rychloobrátkového zboží.
Poprvé se letos workshop Innovation Village uskuteční také na Slovensku, a to před vyhlášením výsledků 2. ročníku programu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 13. června 2013 v hotelu Radisson Blu Carlton v Bratislavě.
Bližší informace o projektu Innovation Village 2013 v České i Slovenské republice naleznete na webových stránkách www.innovation-village.cz a www.innovation-village.sk.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS