Maloobchod zítřka

Vloženo: 14.7.2014

Také vnímáte internetové nakupování a kamenné prodejny jako dva odlišné světy?


Nahlédněte do blízké budoucnosti nákupu, nebo chcete-li - prodeje, jak ho vidí autor článku Future of Shopping vydaného Harvard Business Review. Prodeje založeného na symbióze digitálních technologií a osobního přístupu.

Jsou zde zajímavé myšlenky a očekávání. Nicméně ještě chvíli potrvá, než se stanou běžnou realitou.

Obohatit nákupní zážitek o hravé personifikované a hlavně smysluplné technologické prvky lze ale už nyní. A obavy řady prodejců z velkého nákladového zatížení souvisejícího s takovým řešením již nejsou na místě.

Příkladem může být jednoduchý videoprůvodce vysvětlující použití nebo technické detaily zboží umístěného v regálu.

Kvalitní interaktivní řešení umožní, aby nákup lidi bavil, a přináší do prodejen výhody domácích nákupů z křesla.


Chcete-li využít, co Vám dnešní svět nabízí, kontaktujte Ki-Wi Digital

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS