Také vnímáte internetové nakupování a kamenné prodejny jako dva odlišné světy?
Nahlédněte do blízké budoucnosti nákupu, nebo chcete-li - prodeje, jak ho vidí autor článku Future of Shopping vydaného Harvard Business Review. Prodeje založeného na symbióze digitálních technologií a osobního přístupu.
Jsou zde zajímavé myšlenky a očekávání. Nicméně ještě chvíli potrvá, než se stanou běžnou realitou.
Obohatit nákupní zážitek o hravé personifikované a hlavně smysluplné technologické prvky lze ale už nyní. A obavy řady prodejců z velkého nákladového zatížení souvisejícího s takovým řešením již nejsou na místě.
Příkladem může být jednoduchý videoprůvodce vysvětlující použití nebo technické detaily zboží umístěného v regálu.
Kvalitní interaktivní řešení umožní, aby nákup lidi bavil, a přináší do prodejen výhody domácích nákupů z křesla.
Chcete-li využít, co Vám dnešní svět nabízí, kontaktujte Ki-Wi Digital
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS