Pro osmý ročník soutěže Marketér roku byl vytvořen nový křišťálový symbol delfína.
Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová společnost již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.
Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku, co představuje a v čem je jiný, řekl:
„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymní, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění.
Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1250° C. Pro
mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen
vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky.
Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možno, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“
Pořadatel soutěže se těší se na Vaše přihlášky do 15. dubna 2013.
Více o možnosti jak získat symbol soutěže Velkého modrého delfína se dozvíte na www.cms-cma.cz
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS