Měření návštěvnosti v zónách digital signage

Vloženo: 13.8.2010

Novým společným projektem POPAI CE, společnosti POS Media ČR a společnosti 7Marsyas Development v oblasti digital signage je měření návštěvnosti v zónách Digital Signage, které proběhlo v červnu 2010 v hypermarketu Tesco,  OC Nový Smíchov v Praze.

Cílem měření bylo zjistit celkový počet nakupujících  v hypermarketu v měřeném období,  počet nakupujících v  sekcích cukrovinky, alkohol a mléčné výrobky a průměrný čas, který nakupující strávili u LCD obrazovky s reklamním spotem.  V rámci měření byla využita technologie Person Counter  (PCV-05) od společnosti 7Marsayas Development.

Z výsledků měření vyplynulo, že hypermarket Tesco na pražském Novém Smíchově, který  patří k nejnavštěvovanějším prodejnám Tesco v ČR, denně v průměru  navštíví více než 20.000 zákazníků. Zákazníci nakupují v této lokalitě nejvíce v pátek okolo 18 hod.
Nejfrekventovanější zónou na prodejní ploše je sekce mléčných výrobků.
Průměrná doba strávená v okolí LCD obrazovek s reklamním spotem je 12 vteřin, proto ideální reklamní spot na obrazovkách digital signage by měl být maximálně v této délce.
 
Detailní zpráva o závěrech měření je uvedena v příloze.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS