MÍSTO PRODEJE V DIGITÁLNÍM VĚKU - TRENDY 2013

Vloženo: 3.6.2013

Seminář POPAI CE je pokračováním tématu o místu prodeje v době, kdy  digitální věk nekompromisně mění dynamiku chování spotřebitele.   Zaměří se na nový trend v marketingové komunikaci, kterým je rostoucí význam spojení virtuálního světa s fyzickým místem prodeje. Akce se uskuteční 27. 6. 2013 od 12,00 do 15,30 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos, Národní 6, Praha 1.  

Co tento vývoj znamená pro zadavatele reklamy? Jak funguje model spojování a doplňování prodejních kanálů  - multi-channel retailing? Jak přesah technologií může ovlivnit chování a rozhodování spotřebitele v místě prodeje?
Příklady využití nástrojů mobilního marketingu, které podporují prodej.
V programu budou představeny nové případové studie – konkrétní příklady projektů a kampaní z našeho trhu, které tento vývoj potvrzují.

Hlavní témata programu  

Moderuje: Aleš Štibinger, garant sekce pro digitální a multimediální komunikaci POPAI CE, ředitel společnosti GAIA GROUP SE 

Obchody 21. století: jsou v mobilech
Aplikace podporující prodej.
Mobilní řešení ochutnávek a dotazníků.
Bavte zákazníka, zapojte sociální média.
Přednáší: Jiří Szántó, produktový ředitel, Crazy Tomato

Vývoj v oblasti smartphonů směrem k jejich uplatnění v nákupním procesu. Jaké je uplatnění smartphonů v retailu již dnes? Mohou se stát plnohodnotným prodejním kanálem? Nové případové studie z oboru.
Přednáší: Martin Dolejš, Key Account Manager, O2 Media
Přednáška pod garancí Asociace provozovatelů mobilních sítí

Multi-channel retailing - konkrétní příklad spojování a doplňování prodejních kanálů
 Jaký dopad má provozování více prodejních kanálů  na nákupní chování?
Přednáší:  Martin Lysoněk, CTO in Multichannel Development Centre, BAŤA, a. s.

Digitální content v retailu, časová a obsahová flexibilita. Interaktivní obsah.
Dětský koutek Vodafone - zážitek se značkou již od dětství.
Živé tapety na mobilních zařízeních - interaktivní komunikační nosič.
Vzdálená správa digitálního obsahu - obchodní síť řízená z jednoho místa.
Přednášejí:
Linda Petrová, Creative Director, WELLEN
Vlasta Touš, Account Director, WELLEN

Případová studie projektu v místě prodeje s realizací digitálního a hudebního řešení pro společnost Copy General
Přednáší: Nikola Poselová, Public Relations & Sales Manager Czech Republic
Mood Media Group CZ


Nové způsoby testování nákupního chování
3D Virtual Shopper, měření ROPO efektu.
Globální případy s výsledky testování.
Přednáší: Tomáš Pflanzer, Head of Digital Research, TNS Aisa

Změna programu vyhrazena.

Program semináře včetně podmínek účasti a přihlášku najdete v příloze.


Další informace a kontakt

POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853,  e-mail: dkrofianova@popai.cz,
 Marcela Pazourková, tel. tel. 608257701,  e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz




Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

2013_06_27_Místo prodeje v digitálním věku (107,78 KB)

Prihlaska_27062013 (898,5 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS