POPAI CE pořádá seminář, jehož cílem je přiblížit nový trend v marketingové komunikaci - rostoucí význam propojení virtuálního světa s fyzickým místem prodeje a představit úspěšné případové studie – konkrétní příklady projektů a kampaní z našeho trhu, které tento trend potvrzují.
Akce se uskuteční 26. 6. 2012 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos-Tambor, Národní 6, Praha 1.
Má místo prodeje stále stejnou váhu, nebo se prodejny stávají showroomem produktů, kde si je ozkouším, vyberu, ale nekoupím? Jak pracovat s komunikací, která začíná na internetu, pokračuje na chytrém telefonu a má zásadní vliv na rozhodování spotřebitele?
Digitální věk nekompromisně mění dynamiku chování spotřebitele a nákupní chování je vděčným tématem i pro nové trendy chytrých telefonů a internetových aplikací.
Zákazník se stává nakupujícím napříč různými prodejními kanály a přesah technologií ovlivňuje nákupní chování.
Program semináře
Symblaze Praha s.r.o.
WELLEN a.s.
McCoy&Partner spol. s r.o.
LifeTable CZ
Red Bull Česká republika, s.r.o.
Screenet s.r.o
Moderuje: Jaroslav Novák, garant Klubu zadavatelů POPAI CE, ředitel společnosti McCoy&Partner
V příloze je pozvánka s programem akce a přihláška k účasti.
Akce je součástí projektu Klubu zadavatelů POPAI CE a kontinuálního vzdělávacího programu, který je zaměřen na nové informace a znalosti v oboru marketing at retail.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Další informace a kontakt
POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, fax 495 264 698, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. tel. 608257701, fax 495 264 698, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz
Prihlaska_26062012 (899,5 KB) | |
Pozvánka na Seminář+program 2012-06-26+loga (419,76 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS