Monitoring investic do in-store komunikace

Vloženo: 20.4.2010

Jedním z nových projektů POPAI CE v oblasti průzkumů a analýz trhu je monitoring investic do in-store komunikace

Tento kontinuální monitoring má konečně nahradit dosud prováděné orientační a nesofistikované odhady bez znalosti konkrétních čísel. Díky tomuto projektu by se obor in-store marketingu měl stát transparentnější a čitelnější z hlediska objemu investic, vývoje v investicích apod.
Monitoring investic do in-store komunikace představuje významný nástroj k podpoře a medializaci oboru vedle již realizovaných průzkumů.

V počáteční fázi budou v rámci projektu monitorovány investice do produkce tradičních POP medií a zároveň do oblasti prostředků digital signage v různých kategoriích, které jsou nyní předmětem příprav.

V dalších fázích projektu je plánováno začlenit slovenský trh in-store komunikace a oblast dárkových předmětů.
POPAI CE spolupracuje na projektu s agenturou OMD, a to konkrétně s její sekcí výzkumu. Klíčovým momentem pro další pokračování projektu bylo jeho představení na Valné hromadě členů POPAI CE, která návrh projektu monitoringu odsouhlasila a rada asociace tak může ve spolupráci s OMD pokračovat v dalších krocích směřujících k jeho realizaci. V nejbližším období bude připraven a schválen kategorizační formulář a a celkový mechanizmus spolupráce mezi členy systému a sběrným centrem zajištěným agenturou OMD. Systém monitoringu bude nejdříve fungovat v rámci členské základny POPAI, ale po zavedení a otestování bude zahrnovat i data nečlenských společností s cílem začlenit do systému co nejvíce subjektů z českého trhu.
POPAI CE počítá se spuštěním projektu v horizontu 3-6-ti měsíců, tzn. v průběhu letošního roku.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS