Mood Media Corporation změnila svoje logo i název

Vloženo: 20.3.2013

Mood Media oficiálně spouští rebranding značky pro lepší komunikaci vlastního postavení, jakožto globálního lídra v oblasti zážitkového designu a zároveň pro integraci dceřiných firem Muzak, DMX a Mood Media pod jedinou zastřešující značku Mood. V jádru brandu, chcete-li značky, je nový slogan "Mood: Se záměrem", který vyjadřuje filozofii Mood založenou na silném propojení mezi klienty a jejich zákazníky napříč všemi odvětvími po celém světě.

Country managerka pro Čechy a Slovensko Eva Chudomelová vystihuje přínos firemního rebrandingu: „Věřím, že celý rebranding Mood Media pomůže ke sjednocení našich poboček ve světě. Je to dobré pro upevnění celkové image společnosti. V naší společnosti figurovaly tři firmy a pro ty byl rebranding zapotřebí. Proto, aby se naši partneři i koneční zákazníci lépe orientovali. Jsme společnost s mnohaletou historií. Máme 42 poboček ve všech světadílech. Je na čase, abychom se ukázali světu a České republice obzvlášť.“

V průběhu posledních několika let Mood díky dalším přírůstkům zaznamenal rapidní růst. Klientům nabízí komplexní a propojené služby, které vytvoří unikátní, působivý a celistvý zákaznický zážitek. Ať už ve venkovních prostorech, v on-line světě nebo na cestách. Absorbováním těch nejlepších služeb a produktů z portfolií každé ze společností, mění Mood způsob, jakým zákazník vnímá značku. Mood nabízí kompletní škálu řešení - hudbu, digital signage, on-line messaging, sociální sítě/mobilní aplikace, lokalizační služby, čichový marketing a návrh a výstavbu audiovizuálních systémů pro maloobchod, hotely, restaurace a firmy všech velikostí po celém světě, včetně osmdesáti ze sta největších amerických maloobchodů. Mezi klienty Mood patří věhlasné značky. Například Gucci nebo Tommy Hilfiger. (Rebranding Mood Media ukončuje jeden z amerických brandových a popkulturních fenoménů, značku Muzak. Ta způsobila mezi americkými spotřebiteli revoluci ve způsobu vnímání maloobchodu s pomocí hudby. Integrace značky Muzak a DMX sjednocuje nabídku firmy, která zahrnuje největší digitální hudební knihovnu na světě a revoluční mobilní, bezdrátové a lokalizační interaktivní řešení, které propojují klienty Mood s jejich zákazníky.)

Snaha o budování značky se promítá do každého aspektu Mood a umožňuje společnosti poskytnout silnější, propojené návrhy zážitkového marketingu, které odpovídají potřebám rozličné klientely. Mezi zákazníky Mood jsou malé i střední podniky, ale také padesátka globálních organizací.
Pro více informací o Mood, nabízených službách a pro aktualizované vizuály, prosím navštivte:
www.moodmedia.com.

O Mood Media
Mood Media (TSX:MM / LSE AIM:MM) je globální lídr v zážitkovém designu. Propojením médií a smyslového obsahu, sociálních sítí a mobilních aplikací a jednotlivých technologických řešení vylepšujeme brandy a pomáháme našim klientům vytvořit silné spojení s jejich zákazníky.
Mezi partnery Mood figuruje řada globálních brandů napříč obory, včetně maloobchodu, módního průmyslu, finančních služeb, pohostinství a potravinářství. S více než 560 000 komerčními lokacemi v 55 zemích v Severní Americe, Evropě, Asii, Středním Východě a Austrálii, oslovuje Mood každý den více než 150 milionů lidí.

Pro více informací, navštivte prosím www.moodmedia.com . Následujte nás na Twitteru https://twitter.com/moodmedia a spojte se s námi prostřednictvím Facebooku http://www.facebook.com/moodmedia.

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS