Na Retail Summitu byl představen odvážný projekt rebrandingu TETA drogerie

Vloženo: 12.2.2014

Hlavním tématem jubilejního 20. ročníku prestižní mezinárodní konference Retail Summit byla otázka "Jak přežít v nejistých časech?" V rámci panelu "Efektivní shopper marketing" radil hostům i viceprezident POPAI CE a jednatel firmy MORIS design Radomír Klofáč. 


Spolu s marketingovým ředitelem Davidem Vejtrubou představili odvážný projekt rebrandingu TETA drogerie, který MORIS design realizuje. "Vše, co šlo změřit, už bylo změřeno, je třeba pracovat s emocemi. Přidaná hodnota, to je to, co zákazník ocení," řekl mimo jiné Radomír Klofáč. Jeho slova potvrzuje i David Vejtruba: „TETA drogerie v nově přestavěných prodejnách zaznamenala 20-70% nárůst prodejů.“ MORIS design byl zároveň speciálním partnerem celé akce, která se konala ve dnech 4. a 5.2. 2014. Více ze summitu na
www.retail21.cz

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS