POPAI CE pořádá odborný seminář , který se zaměří na aktuální zkušenosti, možnosti i meze využití neuromarketingu. Představí nové informace o aplikaci této marketingové disciplíny v oblasti marketingové komunikace.
Akce se uskuteční 21. června 2011 od 13:00 do 16:00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos-Tambor, Národní 6, Praha 1.
Správná aplikace neuromarketingu vede značky k vyšším prodejům a vyšší věrnosti spotřebitele ke značce. Multisenzorický marketing nabízí odpovědi na otázky, jak lze více ovlivnit chování spotřebitele ve prospěch konkrétní značky a jak chytře a efektivně stimulovat smysly spotřebitele za účelem realizace nákupu.
Poprvé v rámci této akce budou prezentovány konkrétní výsledky průzkumů i nové případové studie z neuromarketingu . Podíváme se na to, jak spotřebitel přesně reaguje při výběru značky, při nákupu produktu, jak vnímá a interpretuje reklamní sdělení.
V příloze najdete informační materiál s programem akce spolu s podmínkami účasti a formulář přihlášky.
Partnerem akce je společnost FREEBOARD.
Hlavním mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej. Mediálním partnerem akce je slovenský internetový magazín o reklamě www.abcreklama.sk.
Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE je 2.000,- Kč + 20 % DPH, tj. celkem 2400,- Kč.
Kontakt
Daniela Krofiánová, tel.: +420 775 989 853, fax: +420 495 264 698, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel.: +420 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz
seminar21062011 (727,06 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS