Neuromarketing jako cesta (nejen) k růstu prodeje

Vloženo: 1.6.2011

POPAI CE pořádá odborný seminář , který se zaměří na aktuální zkušenosti, možnosti i meze využití neuromarketingu.  Představí  nové informace o aplikaci této marketingové disciplíny v oblasti marketingové komunikace.

Akce se uskuteční  21. června 2011 od 13:00 do 16:00 hod v přednáškové  místnosti  společnosti Ipsos-Tambor, Národní 6,  Praha 1.

Správná aplikace neuromarketingu vede značky k vyšším prodejům a vyšší věrnosti spotřebitele ke značce. Multisenzorický marketing nabízí odpovědi na otázky, jak lze více ovlivnit chování spotřebitele ve prospěch konkrétní značky a jak chytře a efektivně stimulovat smysly spotřebitele za účelem realizace nákupu.
 
Poprvé v rámci této akce budou prezentovány konkrétní výsledky průzkumů i nové případové studie z neuromarketingu . Podíváme se na to, jak spotřebitel přesně reaguje při výběru značky, při nákupu produktu, jak vnímá a interpretuje reklamní sdělení.

V příloze najdete informační materiál s programem akce spolu s podmínkami účasti a formulář přihlášky.  

Partnerem  akce  je společnost  FREEBOARD.
Hlavním mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej. Mediálním partnerem akce je  slovenský internetový magazín o reklamě www.abcreklama.sk.  


Podmínky účasti na semináři
Pro členy POPAI CE je účast na semináři zdarma. 
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE je  2.000,- Kč   + 20 % DPH, tj. celkem 2400,- Kč.  

Kontakt
Daniela Krofiánová, tel.: +420 775 989 853, fax: +420 495 264 698, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel.: +420 608 257 701, e-mail: mpazourkova@popai.cz

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

seminar21062011 (727,06 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS