Již několik měsíců společnost Dago ve spolupráci s maloobchodní společností Electro World s.r.o. spolupracuje na projektu remodelingu prezentačních stěn na fotoaparáty. Nový koncept display systém již tradičně vznikal v rámci systému DAGO CIS (Complex in-store solution) ve snaze maximalizovat efektivitu in-store komunikace fotoaparátů. Hlavním cílem bylo získat pozornost zákazníka, zaujmout ho k interakci s vystavenými produkty a motivovat ho k jejich koupi.
Nový koncept vystavení fotoaparátů má zároveň za úkol podpořit dojem prémiovosti a kvality jednotlivých značek, zajistit snadný přístup a manipulovatelnost s reálnými produkty a pobízet tak zákazníky k jejich vyzkoušení, čímž se zvyšuje pravděpodobnost jejich koupě.
Základní atributy přístupu CIS v projektu
Základním cílem realizace bylo přilákání zákazníků do foto sekce a snaha, aby zákazník v sekci co nejdéle zůstal a byl stimulován k interakci s vystavenými produkty.
Dalším úkolem bylo maximální zpřehlednění foto sekce.
Celé místo působí dojmem kvality a prémiovosti a tím podporuje image vystavených produktů.
Schopnost vyrušit zákazníky novým řešením foto stěn je dána rozmanitou barevnou strukturou vycházející z barevných kódů značek vystavených produktů.
Struktura aplikace je založena na tvarové rozmanitosti, která vyrušuje z jinak poměrně pravidelných tvarů běžně přítomných v prostředí prodejny.
Aplikace je vizuálně dominantní a kontrastní v prostředí, ve kterém je instalována, což také podporuje schopnost vyrušit a zaujmout.
Loga jsou komunikována výrazně a viditelně ze všech směrů, aby mohlo skrze značky dojít k propojení s informacemi a latentními potřebami již u zákazníků existujícími.
Světelné efekty podporují vyrušení a lákají k produktům, zároveň podporují vizuální a praktickou atraktivitu prostoru.
Prostor je max. přístupný, otevřený zákazníkům, nevytváří žádné bariéry mezi zákazníkem a produkty.
Zároveň jsou v hlavní roli celého prodejního prostoru produkty, které jsou maximálně přístupné a viditelné, čímž podněcují k interakci s nimi.
Produkty jsou rozmístěné organizovaně v uspořádaných, přehledných blocích, což opět zvyšuje schopnost zaujetí a vyzkoušení produktů zákazníky.
Produkty jsou reálné a funkční a jsou umístěny ve správné výšce podporující co nejpohodlnější manipulaci ze strany zákazníků.
Oproti předchozím foto stěnám, na nichž byly fotoaparáty vystaveny pouze dle jednotlivých značek, je nyní každá ze stěn rozdělena do sekcí dle typů fotoaparátů (kompaktní, zrcadlovky, systémové atd.). Zadavateli výrobce jsou přesvědčeni, že atributy na nichž jsou nové foto stěny založeny, přispějí ke zvýšení prodeje vystavených produktů a také k větší spokojenosti zákazníků díky lepší přehlednosti a orientaci mezi vystavenými produkty a značkami.
Team DAGO
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS