NOVÝ DIGITÁLNÍ PRVEK V MÍSTĚ PRODEJE

Vloženo: 9.11.2011

Od dnešního dne testuje POS Media Czech Republic ve spolupráci s agenturou Quix na pražském hypermarketu Albert Chodov interaktivní podlahovou grafiku. Jedná se o další digitální projekt, který chce společnost klientům nabídnout v rámci propagace v místě prodeje.


Podlahová grafika je letos třetí nejoblíbenější reklamní formát v instoru. I to byl jeden z důvodů, proč se POS Media Czech Republic rozhodla vyzkoušet tento nosič s prvkem interaktivity, který by mohl nakupující zaujmout více, nežli doposud používaná statická forma.

Jedná se o promítání na podlahovou plochu v rozměru 190cm x 160 cm reagující na pohyb v prostoru. V okamžiku, kdy dojde k pohybu na této ploše, spouští zařízení připravenou flash animaci. Zařízení má standardně k dispozici několik efektů, jako je např. vodní hladina, pexeso, odmazávání vrstvy kryjící základní motiv, nebo překrývání podkladové grafiky dalšími objekty. Nabízí ale také originální možnosti (hry pro dva hráče, skákacího panáka, fotbal a jiné), které lze dle požadavků klienta vytvořit na míru.

Právě takovou animaci agentura Quix připravila na test nového nosiče pro POS Media Czech Republic  a je k vidění od 9. do 11. 11. 2011 v pokladní zóně hypermarketu Albert na pražském Chodově (Roztylská 2321/9, 148 00 Praha 4). Nakupující si mohou v těchto dnech vyzkoušet hru s motivy nákupních vozíčků.

Oba realizátoři budou v rámci testování především získávat zkušenosti z hlediska technického zajištění, nejvhodnějšího umístění na prodejní ploše a načerpání inspirace pro vytváření co nejatraktivnějších motivů, které by mohly nakupující zaujmout. Klientům chce tento nový reklamní formát POS Media Czech Republic začít nabízet na řetězcích Ahold, Tesco a Makro po vyhodnocení testování.

V Praze dne 9. 11. 2011



Pavlína Klementová
Marketing & PR Manager
+ 420 739 303 954
klementova@posmedia.cz


POS Media Europe je mediální skupina působící v evropských zemích již 12 let. Její primární zaměření je obor reklamních nosičů
v místě prodeje. POS Media Europe má v součastné době pobočky působící pod názvy: POS Media Czech Republic, s.r.o.,
POS Media Hungary Kft., POS Media Poland Sp. z o.o., POS Media Slovakia, s r.o., Sales Activation Solutions (UK) Ltd., POS Media Ukraine LLC a nově zřízená pobočka POS Media B.V. v Turecku.

POS Media Europe, díky nemalému zájmu klientů v oblasti POS reklamy, nabízí rozsáhlou řadu specializovaných reklamních řešení určených pro společnosti se zájmem o komunikaci s nakupujícími v místě realizování nákupu, kde na reklamě opravdu záleží.

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS