Globální projekt, který realizovala firma Dekor s.r.o. v průběhu roku 2010 a který byl vytvořen pro italskou společnost MV Agusta, je příkladem nové formy in-store řešení zaměřených na podporu emočních zážitků cílových skupin spotřebitelů.
Společnost MV Agusta je významným a uznávaným výrobcem silných silničních motorek s dlouhou tradicí. Sídlo firmy se nachází ve městě Varese.
Cílem projektu bylo dosáhnout efektivnější komunikace v místě prodeje působením na emoce příznivců této značky. Při uvádění nových revolučních modelů motorek F4 a Brutale na trh tak chtěla společnost MV Agusta realizovat kampaň zcela odlišným způsobem.
Pro prezentaci motorek byl použit modulární systém, který obsahuje pódium se snadno vyměnitelnou grafikou. Stěny systému sloužící jako nosný prvek pro police, vitríny a banner, vyhovují různým alternativám použití. To vše jako celek vytváří jedinečné prostředí pro fyzickou prezentaci motorek a doplňků, které jsou nezbytné pro jízdu na těchto strojích. Při výrobě loga v podobě světelného lightboxu byla aplikována inovativní technologie s využitím LED světel v kombinaci s tiskovými technologiemi, jejichž výsledkem jsou 3D vizuální efekty.
Vizuální řešení projektu navazuje na hodnoty společnosti MV Agusta, jakými jsou exkluzivita, tradice a „přitažlivá krása“. Linie a materiály zvýrazňují současný styl a funkčnost, chtějí umocnit vášeň těch, kteří věří této značce. Italský duch reprezentuje kvalitu vybraných materiálů, řešení technických detailů od závěsných držáků až po světelný systém, který je využit pro ztvárnění loga. Kombinace barev stříbrná a výrazná červená zdůrazňují parametry jako rychlost a inovace.
Projekt se začal vyvíjet již v roce 2008 s tím, že hlavní realizace a dodávky probíhaly v roce 2010. Bylo vyrobeno cca 100 sad, které byly dodávány na všechny kontinenty přímo na adresy dealerů společnosti MV Agusta.
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS