Členská základna středoevropské pobočky POPAI se rozšířila o dalšího člena, kterým je společnost ATOZ Marketing Services.
Společnost ATOZ Marketing Services se specializuje na komunikaci a podporu prodeje v rámci trhu České republiky. Již 18 let vydává renomovaný časopis Zboží&Prodej, zaměřený na obchod s rychloobrátkovým zbožím. V roce 2010 rozšířila své portfolio odborných časopisů o titul Čerstvé&Snadné, první časopis na českém trhu určený vietnamským obchodníkům. Publikace Retailová kniha seznamů pak mapují dodavatele na trhu rychloobrátkového zboží a vybavení a služeb pro obchod.
Kromě vydavatelské činnosti se společnost ATOZ zabývá také organizací konferencí a společenských setkání. Nejstarším projektem je marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který již 11 let napomáhá výrobcům a distributorům rychloobrátkového zboží zvýšit prodeje svých novinek. Od roku 2008 pořádá také kongres Samoška, jehož cílem je podpora tradičního trhu. Dále se specializuje na organizaci obchodně-společenských akcí, jako jsou například letní party Retail Business Mixer či golfový turnaj Retail Masters Day.
Kromě maloobchodu se ATOZ zaměřuje také na oblasti logistiky a HoReCa s podobným portfoliem publikací a odborných akcí. Více informací naleznete na www.atoz.cz.
POPAI CE sdružuje subjekty, kterých se dotýká oblast in-store komunikace, tzn. s výrobce POP materiálů, dodavatele moderních in-store technologií, agentury, maloobchodníky, zadavatele reklamy, odborná média, vzdělávací instituce apod. Jedním z hlavních poslání POPAI CE je vytvářet komunikační platformu, na které se setkávají zástupci všech těchto subjektů.
Asociace POPAI CENTRAL EUROPE patří k dynamicky fungujícím pobočkám světové POPAI. V současnosti má 51 členů, kterými jsou významné společnosti působící v oblasti in-store komunikace a retail marketingu.
Daniela Krofiánová
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS