Objevte potenciál vícesmyslové komunikace v místě prodeje

Vloženo: 14.3.2013

POPAI CE pořádá seminář pod názvem Objevte potenciál vícesmyslové komunikace v místě prodeje“, který se uskuteční 18. 4. 2013 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškové místnosti společnosti Ipsos-Tambor, Národní 6, Praha 1.

Seminář je dalším ze série odborných seminářů o  vícesmyslovém marketingu. Program účastníkům přinese informace o nových trendech z oblasti smyslové komunikace a poskytne praktické návody, jak lze díky vícesmyslové strategii účinněji komunikovat se zákazníky a být o krok napřed ve srovnání s konkurencí.

„Místo prodeje musí být více než kdy jindy místem emocí a vše musí směřovat k vytvoření přívětivé a jedinečné atmosféry pro zákazníka.“

I přes komplementaritu nákupních kanálů a propojení s internetem kamenný obchod nadále zůstává pro spotřebitele hlavním místem, kde realizují své nákupy.  Prodejní místa nabízejí nakupujícímu možnost výrobek si prohlédnout, dotknout se ho, vyzkoušet, ochutnat… Specifická  multismyslová strategie v místě prodeje směřuje k vytvoření pozoruhodného prostředí, do kterého vstoupí spotřebitel a odnese si jedinečné zážitky vizuální, dotykové, čichové, sluchové i chuťové, které podporují nákupní proces.


Hlavní témata programu

Rozvoj a aktuální trendy smyslového marketingu
Od statického vizuálu k multismyslovému prožitku
Sensory branding a Sensory marketing
5!Senses – globální výzkum o smyslovém marketingu
Potvrzení trendu - případová studie Sberbank
Přednáší: Aleš Štibinger, ředitel společnosti GAIA GROUP SE 

Kosmos čichu - olfaktorický marketing a jeho úspěšné využití v místě prodeje
Jak čichové vjemy ovlivňují nákupní rozhodování?
Jak kultivovat ovzduší míst komunikace se zákazníkem a jak působí nástroje olfaktorického marketingu v místech prodeje?
Konkrétní příklady projektů z různých segmentů trhu.  
Přednáší: Jan Saidl, ředitel pobočky Air Creative pro Českou a Slovenskou republiku

Hodnocení komunikace pomocí barev - ColourMind  
Komunikace není pouze o rozumu.
Důležitost zapojení i ostatních složek vnímání, než jsou jen racionální (emoce, smysly, vztahy) při tvorbě komunikačních strategií.
Případové studie ve vztahu k in- store komunikaci a strategii prodeje.
Přednáší: Vlastimil Dejl, Senior Consultant, Zaměstnanci.com - ColourMind.com

Výlohy České spořitelny – případová studie
Úspěšný in-store projekt pro Českou spořitelnu byl zaměřen na prvky zážitkového marketingu, interaktivitu a  posílení pozitivních emocí  spojených se značkou.
Přednášejí:  Linda Petrová, Creative Director a Pavel Ubrankowicz, Account Director, WELLEN a.s.


Změna programu vyhrazena.

Mediálním partnerem akce je časopis Zboží & Prodej.
Program semináře včetně podmínek účasti a přihlášku najdete v příloze.

Další informace a kontakt

POPAI CE
Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, fax 495 264 698, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková,  tel. 608257701, fax 495 264 698, e-mail: mpazourkova@popai.cz,
www.popai.cz

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

Prihlaska_18042013 (901 KB)

2013_04_18_Objevte potenciál vícesmyslové komunikace v místě prodeje (112,53 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS