Pět smyslů = jedinečný nákupní zážitek

Vloženo: 17.3.2011

POPAI CE pořádá další ze série interaktivních seminářů, které se zabývají tématem smyslové komunikace a smyslového marketingu.  Seminář se uskuteční 14. dubna 2011 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos Tambor (3. patro), Národní 6, Praha 1.


Obsah semináře se zaměří na význam smyslového vnímání pro subjekty působící v oboru in-store komunikace. Seminář přiblíží účastníkům, jak lze dosáhnout efektivnější komunikace v in-store díky využití více smyslových komunikačních nástrojů.   Praktické příklady a případové studie ukážou, jak se jednotlivé smysly vzájemně ovlivňují a jak lze prostřednictvím oslovení více smyslů najednou lépe komunikovat se zákazníky, jak posílit firemní image a vyhranit se tak vůči konkurenci. 

Cílem semináře je rovněž umožnit účastníkům analyzovat z pohledu smyslové komunikace konkrétní produkty a projekty, které si mohou účastníci semináře přinést sebou a nabídnout jim tak řešení např. pro zvýšení úspěšnosti daného projektu či produktu.

Partnerem semináře je společnost FREEBOARD.

Pozvánku na seminář včetně podmínek účasti a formulář přihlášky najdete v příloze.


Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

seminar14042011 (671,8 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS