POPAI CE pořádá další ze série interaktivních seminářů, které se zabývají tématem smyslové komunikace a smyslového marketingu. Seminář se uskuteční 14. dubna 2011 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos Tambor (3. patro), Národní 6, Praha 1.
Obsah semináře se zaměří na význam smyslového vnímání pro subjekty působící v oboru in-store komunikace. Seminář přiblíží účastníkům, jak lze dosáhnout efektivnější komunikace v in-store díky využití více smyslových komunikačních nástrojů. Praktické příklady a případové studie ukážou, jak se jednotlivé smysly vzájemně ovlivňují a jak lze prostřednictvím oslovení více smyslů najednou lépe komunikovat se zákazníky, jak posílit firemní image a vyhranit se tak vůči konkurenci.
Cílem semináře je rovněž umožnit účastníkům analyzovat z pohledu smyslové komunikace konkrétní produkty a projekty, které si mohou účastníci semináře přinést sebou a nabídnout jim tak řešení např. pro zvýšení úspěšnosti daného projektu či produktu.
Partnerem semináře je společnost FREEBOARD.
Pozvánku na seminář včetně podmínek účasti a formulář přihlášky najdete v příloze.
Daniela Krofiánová
seminar14042011 (671,8 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS