POPAI AWARDS 2014 - Nová řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje

Vloženo: 5.12.2014

Pozitivní emoce a zážitky a jejich zásadní význam při komunikaci se zákazníkem v in-store patřily k hlavním tématům programu letošního ročníku akce POPAI day, kterou uspořádala v závěru listopadu asociace POPAI CE.  O tom se mohli přesvědčit i návštěvníci  expozice  oborové soutěže POPAI AWARDS, která představila jedinečné  ukázky  nových způsobů a inovativních forem komunikace se zákazníky  ve všech hlavních segmentech trhu.

Soutěž POPAI AWARDS je vrcholnou událostí oboru marketingové in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. V letošním ročníku soutěžilo celkem  75  realizací v 16 soutěžních kategoriích.

Do soutěže byly zařazeny POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy,  integrované in-store projekty. S ohledem na výrazné rozšíření digitálních technologií ve sféře marketingové komunikace pořadatel soutěže vyhlásil novou soutěžní sekci POPAI AWARDS DIGITAL, která je zaměřena na  inovativní digitální a multimediální projekty a  interaktivní  komunikační prostředky.

Soutěž vyvrcholila gala večerem, na kterém byly vyhlášeny výsledky soutěže a předána ocenění vítězům.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže byl Endcup Milka, který do soutěže přihlásila společnost Mondelez Czech Republic s.r.o. a realizovala společnost DAGO s.r.o.  Tento exponát se stal absolutním vítězem soutěže a zároveň získal nejvyšší ocenění za kreativitu a  materiálovou a technickou inovaci. Současně byl projekt oceněn jako vítěz kategorie Potraviny.
Nové regálové čelo Milka je praktickou ukázkou multisenzorické komunikace na prodejní ploše. Jednoduchá konstrukce za použití přírodního dekoru dřeva a funkčních 3D prvků, které přímo odkazuji na tradici a esenci značky Milka, nenásilně zapadá do prostoru nové generace prodejny Tesco. Použité nasvícení a plyšová 3D kravička Milka přitahují pozornost zákazníků a vybízejí je k dotyku a k pohlazení. Zároveň zajišťují výraznou vizibilitu v prostoru prodejny. Pohybové čidlo při příchodu zákazníka aktivuje zvukovou stopu a kravičku rozbučí. Tyto prvky pozitivně působí na emoce zákazníků, přispívají ke skvělému vnímání značky i interakci s produkty.

Kartonový stojan Studentská pečeť od společnosti Authentica s.r.o. byl v soutěži vyhodnocen jako nejlepší POP materiál na bázi papíru. Požadavkem klienta, kterým je společnost Nestlé Česko s.r.o.,  bylo vytvořit atraktivní stojan jako součást podpory prodeje značky STUDENTSKA PEČEŤ. Dalším požadavkem bylo použití pouze kartonu.
Kreativním a konstrukčním výsledkem je čtyřpolicový stojan v barvách značky STUDENTSKA
PEČEŤ s celkovým dojmem rozbalené nakousnuté čokolády. Celý stojan vytváří dostatek
prostoru pro marketingové sdělení. Stojan z každého úhlu upoutává pozornost pozorovatele.
Netradiční 3D vzhled nakousnuté čokolády dodává stojanu velkou atraktivitu a originalitu.
Nosnost stojanu optimálně vyhovuje zatížení a převozu stojanu naplněného zbožím až na místo prodeje. Stojan je určen pro řetězce i tradiční trh v České republice a na Slovensku.

Cena POPAI AWARD DIGITAL byla udělena digitálnímu a mobilnímu marketingovému nástroji MATRIX. Tento speciálně vyvinutý marketingový  nástroj pro digitální komunikaci byl postavený na základě Mobile-SYSTEMu pro společnost L’Oréal. MATRIX je určen primárně pro podporu kadeřníků a salonů této značky. Autorem projektu je společnost monit s.r.o. Cílem projektu bylo lépe spolupracovat s kadeřníky a nabídnout další možnosti, které konkurence nenabízí, a to včetně např. rezervačního systému pro každý salon, automatického rozesílání pozvánek a celkové správy salonu. Tento nástroj předbíhá dobu a své konkurenty i tím, že jej není nutné instalovat a přesto lze využívat všech výhod běžných instalovaných aplikací včetně OFF-line práce. V jednom řešení zahrnuje B2B a B2C nástroje a dokáže v digitálním prostředí analyzovat data z prodejní sítě, vyhodnocovat úspěšnost kampaní z pohledu zadavatele i salonů/kadeřníků a hlavně velmi významně zdokonalit spolupráci značky se salony/kadeřníky a jejich zákazníky v oblasti digitálních technologií.

Kompletní přehled o oceněných exponátech soutěže najdete na
http://www.popai.cz/4-358/Vysledky-souteze-2014.aspx

Atmosféru gala večera zachycují fotky v příloze.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

soutez (36,48 MB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS