Celoevropská soutěž POPAI Awards Paris 2010 patří mezi vrcholné události evropského oboru komunikace v prodejních místech.
Tento rok soutěžilo 300 přihlášených exponátů ze 13 evropských zemí v 45 oborových kategoriích.
Soutěž proběhla ve dnech 30. 3. - 2.4. 2010 v Paříži pod garancí světové asociace POPAI a její pobočky POPAI France,
Kromě stále širšího zastoupení prostředků digitální a multimediální komunikace byla novinkou letošní soutěže kategorie zaměřená na ekologické in-store koncepce a kategorie, ve které se představila nová in-store řešení na bázi kartonových a lepenkových materiálů.
Mezinárodní odborná porota složená ze zástupců zadavatelů reklamy (představitelů nadnárodních značkových výrobců) hodnotila estetičnost, design, originalitu a inovaci, přizpůsobení POP aplikace danému výrobku, technické pojetí, kvalitu výroby, komunikaci a image, celkové působení a účinnost POP materiálu. Pro kategorii ekologických koncepcí byla hodnotící kritéria doplněna o kriteria „recyklovatelnost“ a „použité materiály“.
Navzdory složitému ekonomickému klimatu byl tento ročník soutěže hodnocen jako velmi zdařilý, a to z hlediska kvality exponátů a také vysoké návštěvnosti soutěžní expozice, kterou zhlédlo více jak 6.000 návštěvníků z celé Evropy.
Úspěšná byla i účast českých výrobců POP. Mezi nejlepší exponáty, které byly nominovány do finále soutěže, postoupily realizace společnosti STORY DESIGN, a. s. a exponát našeho polského člena - firmy ATS Display Sp. z o.o. Dalším finalistou z České republiky je také firma Unibon s.r.o.
Zástupci finalistů soutěže v jednotlivých kategoriích převezmou ocenění v podobě bronzové, stříbrné nebo zlaté sošky Indiána na slavnostním večeru, který bude uspořádán 24. června 2010 v Paříži.
Galerie všech exponátů nominovaných do finále soutěže je umístěna na www.popaiawards.com.
Daniela Krofiánová
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS