POPAI bude analyzovat POP komunikaci v segmentu HORECA

Vloženo: 27.9.2013

Jaké komunikační nástroje fungují v restauracích, hospodách, barech, kavárnách a v dalších typech pohostinství? Jak tyto nástroje vnímají zákazníci a jak by měla vypadat optimální komunikace v tomto specifickém maloobchodním kanálu?

POPAI CE připravuje pro rok 2014 nový průzkum, který se zaměří na analýzu in-store komunikace v segmentu HORECA (hotely, kavárny, restaurace a další podobná zařízení) a zároveň bude zkoumat účinnost různých typů komunikačních prostředků i potenciál jejich využití v tomto segmentu.

Záměrem projektu je pomoci prostřednictvím jeho výsledků zlepšit úroveň POP komunikace ve sféře gastronomických služeb, nastínit možnosti inovací a poskytnout zadavatelům vodítko, jaké nástroje by měli zvolit pro úspěšnější komunikaci svých značek a produktů v sektoru on-trade.

V současnosti probíhá doladění celého projektu průzkumu s výzkumnou agenturou včetně metodologie a příprava k oslovení potenciálních partnerů projektu

DK

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS