POPAI CE představila v rámci programu sekce digitální komunikace nový projekt, kterým je webový portál reklamních systémů digital signage.
POPAI CE představila v rámci programu sekce digitální komunikace nový projekt, kterým je webový portál reklamních systémů digital signage. Záměrem projektu je poskytnout velmi srozumitelnou a jednoduchou formou komplexní přehled o fungujících systémech digital signage na našem území a tak pomoci zadavatelům reklamy i dalším subjektům lépe se orientovat ve sféře aktuálních projektů digitální komunikace .
„Ucelený seznam reklamních systémů digital signage bude po doplnění kompletními daty významným informačním nástrojem při práci s digitálními médii v České republice a důležitým vodítkem pro společnosti, které chtějí využít tato média pro svoji prezentaci a pro komunikaci s klienty,“ uvedl k novému projektu Michal Augusta, garant sekce digitální komunikace POPAI CE.
Portál nabízí zároveň příležitost majitelům a provozovatelům digitálních systémů k jejich prezentaci a přispívá k další popularizaci digital signage v oboru marketingové komunikace.
Databáze systémů digital signage obsahuje informace o provozovateli systému, počtu systémů na trhu, popis systémů a jejich konkrétní umístění na trhu z hlediska jednotlivých regionů i typů lokací, údaje o zobrazovačích a o probíhajících kampaních.
Návštěvníci portálu mají možnost vyhledávat podle jednoduchého klíče konkrétní systémy digital signage dle uvedených parametrů, geografického umístění a zároveň mohou navázat komunikaci přímo s provozovatelem systému.
Portál v současnosti funguje v testovací fázi na webových stránkách asociace www.popai.cz.
Garantem projektu je členská společnost GLANCE MEDIA, která projekt zajišťuje po technické stránce.
Nový webový portál digital signage je součástí nové komunikační strategie sekce digitální komunikace POPAI CE, která svým programem reaguje na měnící se situaci na trhu digital signage a hledá nové cesty jak podpořit rozvoj tohoto oboru.
Pro další období se sekce nebude věnovat pouze digitálním médiím v tradičních místech prodeje, ale rozšířuje komunikaci se zaměřením na další místa kontaktu se zákazníkem, jako jsou lékárny, nádraží, čekárny, firemní informační kanály, showroomy, dopravní prostředky a další místa s vysokou koncentrací lidí.
V oboru digital signage se objevují nové směry vývoje: projekty na klíč, nestandardní
a individuálně přizpůsobená řešení, jedinečné projekty s přidanou hodnotou. V souladu s těmito novými trendy bude program sekce zahrnovat prezentaci nových forem digital signage a nových komunikačních médií (elektronické katalogy, elektronické vývěsky, dotyková média, kiosky apod.) i dalších nových fenoménů v této sféře.
V rámci odborných akcí sekce budou představeny konkrétní projekty a případové studie, ukázky fungujících digi produktů u nás i v zahraničí s cílem zvýraznit širokou aplikovatelnost nových médií i v jiných místech, než je pouze oblast in-store.
Daniela Krofiánová
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS