POPAI CE pořádá certifikovaný kurz pod názvem "Marketingová komunikace v prodejních místech"

Vloženo: 23.6.2010

Tento vzdělávací program POPAI CE nabídne účastníkům komplexní pohled na současný obor in-store komunikace a poskytne nové informace včetně praktických příkladů z oblasti, která nabývá při komunikaci se spotřebiteli stále většího významu.

Kurz se uskuteční 16.9. 2010 od 9,30 – 17,00 hod

v přednáškovém sále společnosti Ipsos-Tambor (3.patro), Národní 6, Praha 1.


Hlavní tematické okruhy programu

  • Úvod do problematiky in-store komunikace
  • Brief – klíčový faktor úspěšné komunikační kampaně
  • Význam smyslové komunikace v místě prodeje
  • Trendy a nové směry v oblasti in-store komunikace, role designu v POP
  • Způsoby a metody vyhodnocování efektivity nástrojů in-store reklamy
  • In-store komunikace z pohledu zadavatele reklamy
  • Nástup nových technologií – digitální in-store media

Přednášejí zkušení experti, kteří aktivně působí v oboru in-store marketingu.

Kurz je určen trade marketing manažerům, key account a brand manažerům, zaměstnancům maloobchodu, ale i zástupcům dodavatelů POP prostředků a dalším zájemcům, kteří chtějí získat a prohloubit svoje znalosti v této atraktivní sféře marketingové komunikace.

Na závěr kurzu absolventi získávají osvědčení o absolvování certifikovaného kurzu POPAI CE.

Podmínky účasti na semináři
Účast na semináři zdarma bude poskytnuta vždy dvěma zástupcům každé členské společnosti POPAI CE.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 4.000,- Kč + 20 %DPH, tj. celkem 4.800 ,- Kč.

V příloze najdete pozvánku s programem, podmínkami účasti a přihlášku.

Daniela Krofiánová

Kontaktujte nás

Soubory ke stažení

certifikovanykurs2010 (707,18 KB)

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS