Akce se uskuteční 27.1. 2011 od 14,00 do 16,30 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos Tambor (3. patro), Národní 6, Praha 1.
V rámci workshopu bude detailně prezentován nový unikátní průzkumový projekt POPAI CE, který se zabýval testováním vybraných podlahových stojanů a zkoumal vliv změn jednotlivých parametrů stojanů, se kterými pracuje zadavatel reklamy a zástupce maloobchodu a které mají vliv na úspěšnost či neúspěšnost POP displeje v prodejních místech.
Průzkum byl realizován jako kombinace případových studií na značkách a stojanech Coca- Cola a Snickers. Testy reálné prodejní úspěšnosti pak proběhly v hypermarketech Interspar.
Na semináři bude též věnován dostatečný časový prostor pro diskuzi a zodpovězení otázek za účasti hlavních partnerů průzkumu.
V příloze najdete pozvánku s programem akce, informace o podmínkách účasti na workshopu a přihlášku.
Daniela Krofiánová
pozvanka_workshop (80,94 KB) |
pozvanka_workshop |
přihláška na seminar_27012011 (898,5 KB) |
© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.cz | Webdesign & SEO | Build on ReflexCMS