POPAI day 2014 - Future of Retail Experience
Vloženo: 2.11.2014
Další ročník významné mezinárodní akce POPAI day 2014 o současných výzvách, potenciálu a budoucnosti místa prodeje se blíží. Proběhne 20. 11. 2014 v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1.
Účastníci akce se mohou těšit na celodenní program, který bude zahrnovat konferenci s mezinárodní účastí, soutěžní expozici POPAI AWARDS s přehlídkou nejlepších projektů a kampaní v prodejních místech a gala večer s předáním cen vítězům soutěže.
Konference POPAI fórum 2014
I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem…
K hlavním tématům programu konference bude patřit analýza nových trendů a změn v oblasti in-store komunikace, které se promítají v konkrétních formách společných aktivit zadavatelů reklamy a maloobchodu.
Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem. Významnou roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa. Více kanálové prodejní koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné vytváření vztahů se zákazníky.
Konference rovněž ukáže místo prodeje jako místo zážitků zákazníka. V návaznosti na nové fenomény nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit tradiční obchody na místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou atmosféru a odborné znalosti prodejního personálu.
Program nabídne unikátní vystoupení zahraničních osobností z oblasti retailu a marketingu.
Marc Feige, Vice President společnosti Cheil Germany (dceřiné agentury společnosti Samsung), ve své přednášce představí hlavní trendy v in-store marketingu, které jsou klíčem k budoucnosti v retailu spolu s příklady „best practices“ z celého světa.
Vystoupení
Michelle Adams z USA, která je předním odborníkem v oblasti průzkumů nákupního chování, se zaměří na nová zjištění vyplývající z aktuálních studií o postojích zákazníků a nákupním chování včetně nových poznatků v oblasti neuroscience.
O
efektivních in-store projektech, inovativních řešeních pro malé obchody a zážitkových koncepcích
bude hovořit
Markus Weißgerber, vedoucí designu, inovace a POS Solutions společnosti STI Group. Významnou část programu konference budou tvořit
případové studie in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, inspirativní příklady a tipy, které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje. Nebudou chybět příklady, jak lze využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky a konkrétní ukázky dobře fungujících projektů v prodejních místech, které jsou důkazem synergické a oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu.
Soutěž POPAI AWARDS 2014
Nová řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje
Soutěž POPAI AWARDS je vrcholnou událostí oboru marketingové in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. Rozsáhlá soutěžní expozice nabízí přehled o nových způsobech a formách komunikace se zákazníky ve všech hlavních segmentech trhu.
Do soutěže jsou zařazeny POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, světové novinky z místa prodeje a integrované in-store projekty.
S ohledem na výrazný nástup a stále širší využití moderních technologií pořadatel soutěže vyhlašuje novou soutěžní sekci POPAI AWARDS DIGITAL, která je součástí oborové soutěže POPAI AWARDS. V této soutěžní sekci se představí nové digitální a multimediální projekty v prodejních místech, novinky z oblasti digitální médií, interaktivní komunikační prostředky apod.
Soutěž včetně gala večera s předáním ocenění podporuje publicitu soutěžních projektů i jejich autorů na národní i mezinárodní úrovni. Vysokou úroveň soutěžních realizací potvrzuje i úspěch našich soutěžících v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris, kde se oceněné exponáty pravidelně umísťují mezi nejlepšími v Evropě.
Expozici i letos doplní práce mladých tvůrců – studentů vysokých a středních škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci, kteří zpracovali návrhy 3D POP prostředků, grafické 2D návrhy a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně dle briefů zadavatelů v rámci osmého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.
Vrcholným bodem programu akce je gala večer, na kterém budou vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS 2014 i výsledky studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.
Pořadatelé očekávají, že se akce zúčastní celkem více jak 500 zástupců odborné veřejnosti.
Informační materiál s podrobným programem akce je v příloze . Daniela Krofiánová
Kontaktujte nás