POPAI day 2014 - Future of Retail Experience

Vloženo: 2.11.2014

Další ročník významné mezinárodní akce POPAI day 2014 o současných výzvách, potenciálu a budoucnosti místa prodeje se blíží. Proběhne 20. 11. 2014 v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1. 
 


Účastníci akce se mohou těšit na celodenní program, který bude zahrnovat konferenci s mezinárodní účastí, soutěžní expozici POPAI AWARDS s přehlídkou nejlepších projektů a kampaní v prodejních místech a gala večer s předáním cen vítězům soutěže.

Konference POPAI fórum 2014

I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem…


K hlavním tématům programu konference bude patřit analýza nových trendů a změn v oblasti in-store komunikace, které se promítají v konkrétních formách společných aktivit zadavatelů reklamy a maloobchodu.
Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem. Významnou roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa.  Více kanálové prodejní koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné vytváření vztahů se zákazníky.

Konference rovněž ukáže místo prodeje jako místo zážitků zákazníka. V návaznosti na nové fenomény nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit tradiční obchody na místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou atmosféru a odborné znalosti prodejního personálu.

Program nabídne unikátní vystoupení zahraničních osobností z oblasti retailu a marketingu. Marc Feige, Vice President společnosti Cheil Germany  (dceřiné agentury společnosti Samsung),  ve své přednášce představí  hlavní trendy v in-store marketingu, které jsou klíčem k budoucnosti v retailu spolu s  příklady „best practices“ z celého světa.
Vystoupení Michelle Adams z USA, která je předním odborníkem v oblasti průzkumů nákupního chování, se zaměří na nová zjištění vyplývající z aktuálních studií o postojích zákazníků a nákupním chování včetně nových poznatků v oblasti neuroscience.
O efektivních  in-store projektech, inovativních řešeních pro malé obchody a zážitkových koncepcích  bude hovořit Markus Weißgerber, vedoucí designu,  inovace a  POS Solutions společnosti STI Group.

Významnou část programu konference budou tvořit případové studie in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, inspirativní příklady a tipy, které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje.
Nebudou chybět příklady, jak lze využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky a  konkrétní ukázky dobře fungujících  projektů v prodejních místech, které  jsou důkazem synergické a oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu.


Soutěž POPAI AWARDS 2014

  Nová řešení pro účinnou komunikaci v místě prodeje


Soutěž POPAI AWARDS je vrcholnou událostí oboru marketingové in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. Rozsáhlá soutěžní expozice nabízí přehled o nových způsobech a formách komunikace se zákazníky ve všech hlavních segmentech trhu.

Do soutěže jsou zařazeny POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, světové novinky z místa prodeje a integrované in-store projekty.
S ohledem na výrazný nástup a stále širší využití moderních technologií pořadatel soutěže vyhlašuje novou soutěžní sekci POPAI AWARDS DIGITAL, která je součástí oborové soutěže POPAI AWARDS. V této soutěžní sekci se představí nové digitální a multimediální projekty v prodejních místech, novinky z oblasti digitální médií, interaktivní komunikační prostředky apod.

Soutěž včetně gala večera s předáním ocenění podporuje publicitu soutěžních projektů i jejich autorů na národní i mezinárodní úrovni. Vysokou úroveň soutěžních realizací potvrzuje i  úspěch našich soutěžících v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris, kde se oceněné exponáty pravidelně umísťují mezi nejlepšími v Evropě.

Expozici i letos doplní práce mladých tvůrců – studentů vysokých a středních škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci, kteří zpracovali návrhy 3D POP prostředků, grafické 2D návrhy a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně dle briefů zadavatelů v rámci osmého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.

Vrcholným bodem programu akce je gala večer, na kterém budou vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS 2014 i výsledky studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.

Pořadatelé očekávají, že se akce zúčastní celkem více jak 500 zástupců odborné veřejnosti.

Informační materiál s podrobným  programem akce je v příloze .


Daniela Krofiánová

   

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS