POPAI DAY 2014 - I obyčejný nákup může být skvělým zážitkem!

Vloženo: 16.7.2014

Středoevropská pobočka POPAI připravuje další ročník významné mezinárodní akce POPAI day 2014 o současných výzvách, potenciálu a budoucnosti místa prodeje, která proběhne 20. listopadu 2014 v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42, Praha 1.  

Celodenní program akce nabídne účastníkům konferenci s mezinárodní účastí, soutěžní expozici POPAI AWARDS s přehlídkou nejlepších projektů a kampaní v prodejních místech a gala večer s předáním cen vítězům soutěže.

Konference POPAI fórum
Future of Retail Experience


Místo prodeje bude v budoucnu stejně jako dnešní společnost propojeno s internetem. Významnou roli bude hrát interakce, spojení fyzického a virtuálního světa Stále více marketingových iniciativ se zaměří na spojení tří klíčových komponentů: in-store, digitálních a zkušenostních. Úspěšné značky a maloobchodníci dokážou získat nakupující zákazníky skrze tyto tři cesty.Více kanálové prodejní koncepty (multichannel, omnichannel, crosschannel) se stávají pro maloobchodníky a značky nezbytností pro jejich aktivní a úspěšné vytváření vztahů se zákazníky. V návaznosti na nové fenomény nákupního chování zákazníků je třeba přeměnit tradiční obchody na místa příjemných překvapení, zážitků a personalizovaných služeb, kdy místo prodeje musí zdůraznit to, co internet nenabízí, tzn. přívětivou atmosféru a odborné znalosti prodejního personálu. Synergická spolupráce maloobchodu a značky v místě prodeje je a bude zásadní pro účinnou komunikaci se zákazníkem.

Co představí program konference?

Analýzu nejnovějších trendů a změn v oblasti in-store marketingu, jak se promítají v konkrétních formách společných aktivit zadavatelů reklamy a maloobchodu.

Konkrétní příklady dobře fungujících a úspěšných projektů v prodejních místech, které jsou ukázkami synergické a oboustranně přínosné spolupráce značek a maloobchodu.

Případové studie in-store koncepcí z našeho trhu i ze zahraničí, nové fenomény, které přicházejí na náš trh, inspirativní příklady a tipy ze zahraničí, které ukazují potenciál nastartovaný pro další vývoj v místech prodeje.

Místo prodeje jako místo zážitků zákazníka a fungující cesty ven z kolotoče cenových promocí. Jak prostřednictvím tematické atmosféry, designu, inovací interiéru naplnit touhu zákazníka po zážitku.

Jak využít možnosti propojení tradičního maloobchodu a e-commerce pro vyšší úroveň komunikace se zákazníky.


                                                                 POPAI AWARDS 2014

Soutěž POPAI AWARDS je vrcholnou událostí oboru marketingové in-store komunikace pro tvůrce i zadavatele realizací v místech prodeje. Rozsáhlá soutěžní expozice nabízí přehled o nových způsobech a formách komunikace se zákazníky ve všech hlavních segmentech trhu. 

Do soutěže jsou zařazeny POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, světové novinky z místa prodeje a integrované in-store projekty.
S ohledem na výrazný nástup a stále širší využití moderních technologií pořadatel soutěže vyhlašuje novou soutěžní sekci POPAI AWARDS DIGITAL, která je součástí oborové soutěže POPAI AWARDS. V této soutěžní sekci se představí nové digitální a multimediální projekty v prodejních místech, novinky z oblasti digitální médií, interaktivní komunikační prostředky apod.

Soutěž včetně gala večera s předáním ocenění významně zvyšuje publicitu soutěžních projektů i jejich autorů na národní i mezinárodní úrovni. Vysokou úroveň soutěžních realizací potvrzuje i trvalý úspěch našich soutěžících v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris, kde se oceněné exponáty pravidelně umísťují mezi nejlepšími v Evropě.

Expozici i letos doplní práce mladých tvůrců – studentů vysokých a středních škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci, kteří zpracovali návrhy 3D POP prostředků, grafické 2D návrhy a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně dle briefů zadavatelů v rámci osmého ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.

Vrcholným bodem programu akce je gala večer, na kterém budou vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS 2014 i výsledky studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD 2014.

Pořadatelé očekávají, že se akce zúčastní celkem více jak 500 zástupců odborné veřejnosti.

Kontakty:

POPAI CE

Daniela Krofiánová, tel. 775 989 853, e-mail: dkrofianova@popai.cz,
Marcela Pazourková, tel. 608257701, e-mail: mpazourkova@popai.cz,

Kontaktujte nás

Spolupracující organizace:

© 2015, Popai.cz
Made by eStudio.czWebdesign & SEO | Build on ReflexCMS